۱۲ مرداد ۱۳۹۵

لامپ‌های ال‌جی رکورد گینس را شکستند

یکی از راه‌های به نمایش گذاشتن برتری ایجاد یک عنوان در میان رکوردهای جهانی گینس است. ال‌جی الکترونیکس این کار را بهتر از هر کسی انجام می‌دهد.

ال‌جی با عنوان بزرگترین تصویر خلق‌شده با استفاده از لامپ بار دیگر رکورد جهانی گینس را به نام خود زد تا بازده انرژی استثنایی یخچال Centum System را به نمایش گذارد.

این تصویر عظیم‌الجثه که مجموعاً با 18 هزار و 72 لامپ فلورسنت در ابعاد 12 متر در 9.6 متر ساخته شد نمایی از یخچال Centum System ال‌جی بود. رکورد جهانی قبلی در سال 2014 و با استفاده از 11 هزار و 22 لامپ ایجاد شده بود.

image001

این تصویر در یک ساعت 198.8 کیلووات برق مصرف کرد که معادل با مقدار صرفه‌جویی سالانه یخچال Centum System با بازده انرژی A+++ -20% در مقایسه با  مدلی است که رتبه +A دارد. این تقریباً همان میزان برقی است که برای کار کردن یک جاروبرقی به مدت 5 ساعت و نیم در روز به مدت یک سال لازم است یا سشواری که 30 دقیقه در هر روز حدود 18 سال روشن باشد. این ارقام بر پایه حداقل انرژی لازم برای سری GBB60 ال‌جی است که رتبه بازده انرژی A+ و A+++ -20% کسب کرده‌اند. (بر اساس قانون اتحادیه اروپا به شماره 1060/2010)

image002

ال‌جی با همکاری هنرمند موزاییک سِرژ بلو و گروه هنری Everyware این تصویر را طی 48 ساعت ساختند. تصویر حاصله شامل افزودن فیلتر رنگ برای هر کدام از لامپ‌ها می‌شد.

image003

تصویر لامپی دومین رکورد جهانی گینس را امسال برای محصولات Centum System ثبت کرد. در ماه آوریل، ال‌جی با ساخت بلندترین سازه متشکل از کارت‌های بازی بر فراز یک ماشین لباسشویی در حال کار با سرعت یکهزار دور در دقیقه ثبات و بی‌لرزش بودن ماشین لباسشویی Centum System خود را به اثبات رساند.

image004

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید