۱۹ فروردین ۱۳۹۵

رکورد گینس برای خانه‌ای از کارت‌ها که بر روی ماشین لباسشویی ال‌جی در حال کار ساخته شد

سیستم Centum  ال‌جی تقریباً بدون لرزش‌ و صدا است.

سئول، 7 آوریل 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و برایان بِرگ، که در چیدن و روی هم گذاشتن کارت‌ها حرفه‌ای است، با ایجاد بلندترین خانه کارت که در طی 12 ساعت درست شد رکورد جهانی جدیدی زدند. از همه باورنکردنی‌تر این است که رکورد سازه بلند 3.3 ‌متری بر روی ماشین لباسشویی Centum ال‌جی، آن هم زمانی که با یکهزار دور در دقیقه در حال چرخیدن بود، زده شد. برایان برگ، مهندس فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد، از هشت سالگی شروع به روی هم گذاشتن کارت‌ها کرد و این بار با مشارکت ال‌جی یک خانه 48 طبقه را با کارت‌های بازی معمولی پدید آورد.

LG-CENTUM-WM-GUINNESS-WORLD-RECORD-1

جو سئونگ-جین، مدیرعامل و رئیس شرکت سرگرمی خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما همه از کار برایان هیجان‌زده شدیم زیرا به هدف خاصی رسیده بود و در همان حال نیز به او کمک کردیم تا ابتکار در فناوری موجود در برخی لوازم خانگی امروزه را پررنگ کند. لوازم خانگی نباید دیگر دستگاه‌های پرسروصدا و آزاردهنده‌ای باشند بلکه باید به عنوان یک محصول خانگی که ساکت و بدون مزاحمت در هر آشپزخانه‌ای کار کنند. این رخداد رکوردزنی راهی خلاقانه برای کشف این نکته بود.»

LG-CENTUM-WM-GUINNESS-WORLD-RECORD-2-664x1024

سیستم بی‌همتای Centum ال‌جی از سیستم شست‌وشوی جدیدی بهره می‌برد که شوک‌ها و لرزش‌ها را جذب می‌کند؛ درست شبیه چیزی که در خودروها به کار می‌رود. این سیستم لگن-ثابت به میزان زیادی از شدت صدا و لرزش می‌کاهد. ماشین لباسشویی Centum System ال‌جی با کنار گذاشتن فنرهای قدیمی برای پشتیبانی از لگن بیرونی، به یکی از بی‌صداترین برنامه‌های چرخشی در بازار تجهیز شده که تنها 67 دسی‌بل صدا دارد که معادل یک مکالمه معمولی است. با وجود برخورداری از کمترین تعداد قطعات، اصطکاک، که دلیل اصلی فرسایش و پوسیدگی است، کمتر می‌شود. ال‌جی به فناوری نهفته در موتورهای اینورتر دایرکت درایو موجود در ماشین‌های لباسشویی Centum System بسیار اطمینان دارد و آنها را تحت پوشش ضمانت 20 ساله قرار می‌دهد؛ یعنی دو برابر استاندارد صنعت.

LG-CENTUM-WM-GUINNESS-WORLD-RECORD-4

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید