۰۱ بهمن ۱۳۹۹

ویدیو: تلویزیون LG QNED Mini LED در نمایشگاه CES 2021

ال‌جی اولین تلویزیون‌های QNED Mini LED خود را در نمایشگاه مجازی CES 2021 به عنوان بهترین پیشنهاد در بخش تلویزیون‌های پریمیوم LCD در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشت.

دیدگاه هنری نورا بالارد (Nora Ballard)، کارگردان و سینماتوگرافر در مورد تلویزیون‌های LG QNED Mini LED در ویدیوی انتهای مطلب مشاهده کنید.

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی یک جهش عظیم در کیفیت تصویر تلویزیون LCD را به نمایش می‌گذارند. روشنایی و کنتراست این تلویزیون‌ها، به لطف برخورداری از فناوری‌های نقطه کوانتومی و NanoCell با LED های کوچک به عنوان منبع نور، نسبت به تلویزیون‌های LCD معمولی بسیار بهتر هستند. مجموعه ۲۰۲۱ شامل ۱۰ مدل جدید ۴K و ۸K می‌شود که طیف گسترده‌ای از صفحه نمایش‌ها در ابعاد بزرگ تا ۸۶ اینچ را پوشش می‌دهد.

با این که تلویزیون‌های OLED ال‌جی در اوج پیشنهادات تلویزیون ال‌جی هستند و از پیکسل‌های خودنورده و کنترل کاهش نور مستقل بهره می‌برند، اما ورود تلویزیون‌های QNED Mini LED ال‌جی یک گزینه جذاب برای مصرف‌کنندگان به شمار می‌رود. این تلویزیون‌ها به لطف ساختار پنل جدیدی که با نور پس زمینه پیشرفته Mini LED ال جی بهبود یافته است، تجربه تماشای واقعا جذابی را در فضای LCD ارائه می دهند.

تلویزیون‌های QNED ال‌جی، به عنوان اولین تلویزیون‌هایی که نقطه کوانتومی و نانوسل را در یک محصول ترکیب می‌کنند، رنگ‌هایی کاملاً دقیق به نمایش می‌گذارند. در حالی که نور پس زمینه LED پیشرفته قادر است کنتراست بهتر و رنگ‌های سیاه عمیق‌تری را برای تصاویر با وضوح، شفافیت و واقع‌گرایی استثنایی ارائه می‌دهد. این تلویزیون‌ها با سرعت تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز حرکت روان و طبیعی‌تری دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید