۰۲ بهمن ۱۳۹۹

ویدیو: لپ‌تاپ‌های LG Gram سری 2021 ؛ سبک‌تر از همیشه در نمایشگاه CES 2021

ال‌جی با لپ‌تاپ‌های Gram جدید به اولین نمایشگاه CES 2021 مجازی آمد.

این مدل‌های جدید از لپ‌تاپ‌های Gram ال‌جی فوق‌العاده سبک و فوق‌العاده قابل حمل هستند و علاوه بر عملکرد استثنایی، ماندگاری طولانی باتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. مدل‌های جدید دنباله‌روی میراث تجاری این برند برای راحتی محاسبات در هر مکان هستند.

 طراحی‌های جدید و شیک و نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ که باعث افزایش بهره وری می‌شوند، ارزش بیشتری برای محصولات متنوع این شرکت می‌آفرینند.

این مجموعه متنوع شامل پنج مدل جدید و هیجان‌انگیز است:

لپ‌تاپ LG gram 17 با مدل ۱۷Z90P
لپ‌تاپ LG gram 16 با مدل ۱۶Z90P
لپ‌تاپ LG gram 14 با مدل ۱۴Z90P
لپ‌تاپ دو در یک LG gram 16 با مدل ۱۶T90P
لپ‌تاپ دو در یک LG gram 14 با مدل ۱۴T90P
لپ‌تاپ LG gram 17 با مدل ۱۷Z90P

همه این مدل‌ها با صفحه نمایش‌های که نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارند برای به حداکثر رساندن راندمان کار طراحی شده اند. جدیدترین لپ‌تاپ‌های LG Gram از فضای بزرگتری در نمایشگر نسبت به نمایشگرهای ۱۶:۹ در اکثر لپ‌تاپ‌ها بهره می‌برند و می‌توانند اطلاعات بیشتری را در هر زمان نمایش دهند. صفحه کلید و صفحه لمسی نیز برای تایپ سریعتر و راحت‌تر بزرگ‌تر شده‌اند؛ بدون اینکه به قابلیت حمل این دستگاه‌های جمع و جور آسیب برساند.

این نمایشگرهای باکیفیت، ۹۹ درصد فضای معمولی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و برای سرگرمی و کار مناسب هستند زیرا کیفیت تصویر عالی را با رنگ‌های زند و دقیق، کنتراست عالی و جزئیات واضح ارائه می‌دهند. طراحی حاشیه فوق‌العاده باریک چهارطرفه جدید یا ۲۰۲۱ به غوطه‌ور شدن بیننده در تصویر و زیبایی و ظرافت بیشتر این محصولات پیشرفته کمک می‌کند.

لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram پاسخگوی نیاز بیشترین کاربران هستند و از پلت‌فرم تأییدشده Intelo Evo M Platform و پردازنده هسته‌ای نسل یازدهم اینتل با گرافیک با Iris® Xe Graphics و حافظه پرسرعت LPDDR4x پشتیبانی می‌کنند.

 مدل‌های ۱۷Z90P ، ۶Z90P و ۱۶T90P از لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram باتری‌های ۸۰ وات با تراکم بالا دارند تا مدت زمان طولانی‌تر بتوان از آنها استفاده کرد و کاربران را از نیاز به همراه داشتن همیشگی آداپتور برق خلاص کنند.​

 

۱ نظر

Mahmoud ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ پاسخ

سلام لطفاً برای خرید راهنمایی فرمایید

نظر دهید