۲۰ بهمن ۱۳۹۹

تلویزیون‌های OLED Evo در نمایشگاه مجازی CES 2021

به بخش ورزشی تلویزیون‌های OLED Evo در نمایشگاه مجازی CES 2021 خوش آمدید.

در ویدیویی که در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید، تلویزیون 77 اینچ OLED G1 ال‌جی که دارای آخرین نسل صفحه پنل نمایشگر است را می‌توانید مشاهده کنید.

شما با گفتن جمله «سلام ال‌جی تلویزیون را روشن کن» می‌توانید تلویزیون خود را روشن کنید و نیازی به کنترل از راه دور هم نخواهد بود. عجب عالی به نظر می رسد. این طور نیست؟

سری جدید گالری G1 همراه با مجموعه کامل تلویزیون‌های OLED Evo یک عنصر نورانی بهبودیافته را ارائه می‌دهد که با افزایش جزئیات و وضوح بیشتر، واقع‌گرایی را بیشتر می‌کند.

حالا بیایید چیزهای جدید دیگر را بررسی کنیم؛ تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال 2021 مجهز به پردازنده نسل 4 آلفا 9 هوش مصنوعی هستند. این تراشه از یادگیری عمیق برای تعیین وضعیت منبع فیلم و افزایش کیفیت تصویر به صورت خودکار استفاده می‌کند و امسال حتی توانایی بهتری در شناسایی صحنه‌ها و اشیا دارد.

صحنه‌ها به عنوان شهر یا مناظر شب طبقه‌بندی می‌شوند تا کیفیت تصویر بر این اساس تنظیم شود. علاوه بر این، تراشه اشیا، انسان‌ها و حیوانات را تجزیه و تحلیل می‌کند و از این طریق بهبودهایی را به آن می‌افزاید.

اما این فقط در مورد کیفیت تصویر نیست. صدای فراگیر مجازی بلندگوی داخلی اکنون دارای دو کانال ارتفاع برای 5.1.2 است. این هدف به شما امکان می‌دهد از بازی‌هایی واقعی مثل شبیه آنچه در ورزشگاه است لذت ببرید. البته پانل 120 هرتز بومی و قابلیت OLED Motion Pro باعث واضح شدن حرکات می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید