۱۷ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی با زبان جهانی هنر و موسیقی جوانان را مجذوب می‌کند

نسل‌های جوان جهان ایدئولوژی‌ها، ارزش‌ها و سبک‌های زندگی متفاوتی را به اشتراک می‌گذارند و فرهنگ جدید و منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورند که جهان را دوباره شکل می‌دهد. نسل MZ (اصطلاحی که در کره برای هزاره‌ها و و نسل Z استفاده می‌شود) با اینترنت بزرگ شده، ارتباط نزدیکی با پلتفرم‌های رسانه‌ای دارد و بیش از هر چیز به اهمیت ابراز وجود معتقد است. به همین دلیل است که آنها دائماً به دنبال چیزی معتبر، متفاوت و سرگرم کننده برای شناسایی هستید.

بنابراین، ال‌جی در تلاش برای برقراری ارتباط قوی‌تر با جوانان، رویدادها و کمپین‌های مختلفی را به نسل‌های جوان ارائه می‌کند تا بتوانند به زبان جهانی هنر و موسیقی ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه هنر NFT با همکاری هنرمند KIWIE

روند بزرگی که در حال حاضر توسط جوانان هدایت می‌شود، توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد به شمار می‌رود. از طریق توکن که در بلاک چین نگهداری می‌شود افراد می‌توانند از آن برای بیان هویت دیجیتال خود در دنیای مجازی استفاده کنند. با دانستن این موضوع، ال‌جی بالتیک اخیراً با هنرمند KIWIE برای افتتاح نمایشگاه NFT در اروپا، KIWIE SPACE V2 همکاری کرد.

KIWIE که به عنوان یک هنرمند خیابانی پیشگام در لتونی شناخته می‌شود، تکرارهای چند شکلی از یک تصویر واحد را در سبک هنری خود – هیولای KIWIE – گنجانده است. در KIWIE SPACE V2، آثار هنری سه بعدی در تلویزیون‌های ال‌جی OLED evo نمایش داده شد تا تجربه‌ای دیجیتالی برجسته و همه‌جانبه را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورد. این آثار هنری بیش از آنچه که به نظر می‌رسد، از طریق هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی بر اساس اولین نقاشی هیولای کیوی، ترکیب شده با کلمات کلیدی سال 2022 از جمله متاورس، NFT، غیر باینری و غیره ساخته شده‌اند.

در حالی که این هنرمند مصمم بود فضا را با رنگ‌های روشن، دقیق و فناوری‌های مدرن که انرژی مثبت تراوش می‌کنند پر کند، او احساس کرد که تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی بخشی جدایی‌ناپذیر از ویترین هستند. به لطف OLED، بازدیدکنندگان می‌توانند فضای خارق‌العاده فضای نمایشگاه را احساس کنند، که باعث می‌شود کل تجربه واقعی‌تر و ارزشمندتر به نظر برسد.

نمایشگاه هنر NFT با همکاری استانبول معاصر

همین چند وقت پیش، نمایشگاه NFT دیگری با همکاری Contemporary Istanbul، یک نمایشگاه هنری پیشرو و یک پلت فرم بزرگ در ترکیه برگزار شد. به عنوان شریک اصلی هفدهمین نمایشگاه معاصر استانبول، یک غرفه OLED ART ال‌جی راه‌اندازی شد تا شاهکارهای دیجیتال هنرمندان بسیار با استعداد را بر روی تلویزیون‌های پیشگام LG OLED evo ارائه دهد.

در این غرفه، بازدیدکنندگان می‌توانند آثار هنری دیجیتال کره‌ای را تحسین کنند که تلاقی بین هنر معاصر و فناوری نوآورانه را در جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی بررسی می‌کنند. Purple Space و Pink Space اثر Choi Wool-ga در تلویزیون LG Objet Collection Posé به نمایش گذاشته شد، در حالی که Vacation of Dodo اثر Kim Sun-woo در تلویزیون LG Objet Collection Easel به نمایش درآمد.

در میان تمام قطعات دیجیتال استثنایی به نمایش درآمده در نمایشگاه استانبول معاصر، NFT Universe هنرمند مشهور جهانی کیم وان کی با کمک فناوری OLED ال‌جی بیشترین توجه را به خود جلب کرد که به آن اجازه داد تا با ارائه یک تجربه تماشای خیره‌کننده با رنگ‌های زنده و دقیق بدرخشد. بیان و تضاد استثنایی کیم یونیورس که در سراسر جهان به عنوان استاد هنر انتزاعی کره‌ای مورد احترام است، اولین اثر هنری کره‌ای بود که بیش از 10 میلیارد وون کره فروخته شد.

کمپین موزیک ویدیوی LG Life’s Good

تلاش‌های ال‌جی برای تطبیق با هزاره و نسل و Z فراتر از هنر و جلوه‌های بصری است. برای پرداختن به عشق بومی دیجیتال معمولی به داستان سرایی ویدیویی، کمپین ویدیوی موسیقی خوب ال‌جی لایف اخیراً در 9 دفتر آسیایی ال‌جی با هدف ایجاد موزیک ویدیوهای منحصربه‌فرد برای هر منطقه با تأثیرگذاران موسیقی محلی در مورد آنچه «زندگی خوب است» اجرا می‌شود. برای آنها معنی دارد. این موزیک ویدیوها در کانال رسمی ال‌جی یوتیوب آن کشور آپلود شده‌اند و تاکنون در مجموع ۱۲.۳ میلیون بازدیدکننده داشته‌اند. و برای گرد هم آوردن همه چیز، همه ویدیوها در یک ویدیو گردآوری شده اند تا هر مجری در حالی که صحنه های زیبای هر شهر را به نمایش بگذارد، نمایش داده شود.

این ابتکارات دفتر جهانی تعهد تزلزل ناپذیر شرکت به کشف راه‌های جدید برای ارتباط با نسل جوان از طریق قدرت و شگفتی هنر، موسیقی و فناوری‌های پیشرفته را نشان می‌دهد. با ادامه این تلاش‌ها، ال‌جی به حمایت از تجربیات فرهنگی تأثیرگذار که برای هیجان‌انگیز کردن و الهام بخشیدن به نسل جدید و ارتقای ارتباطات نزدیک‌تر طراحی شده‌اند، ادامه خواهد داد.

ارائه شده توسط ال‌جی بالتیک و ترکیه

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید