۱۸ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی با پلتفرم اعتبارسنجی هوش مصنوعی برای قطعات خودرو از تحول دیجیتال استقبال می‌کند

 ال‌جی و Altair مشترکاً الگوریتم تجزیه و تحلیل داده‌ها را برای شبیه‌سازی عملکرد و قابلیت اطمینان اجزای خودرو توسعه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با همکاری Altair، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های علوم محاسباتی و هوش مصنوعی (AI)، به طور مشترک یک پلت فرم اعتبارسنجی هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که تأیید اطمینان‌پذیری پیشرفته‌تری را برای اجزای خودرو ارائه می‌دهد. ادغام این فناوری تبدیل دیجیتال در فرآیند توسعه به ال‌جی اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های پیشرفته اطلاعات سرگرمی با بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان را در اختیار خودروسازان جهانی قرار دهد.

تا به حال، فرآیند مورد استفاده برای توسعه اجزای خودروی پیشرفته کاملاً بر تست فیزیکی تکیه کرده است و تمام نتایج آزمایش به صورت دستی تأیید شده است. دیجیتالی‌سازی اخیر تست و تأیید ال‌جی نه تنها از نظر هزینه و کارایی زمان، بلکه از نظر قابلیت اطمینان داده‌ها و محصول نیز دستاوردهایی را به همراه خواهد داشت.

پلتفرم جدید که قادر به پیش‌بینی دقیق و اندازه‌گیری عملکرد محصول از ابتدایی‌ترین مراحل فرآیند اعتبارسنجی طراحی است، از الگوریتم یادگیری ماشینی برای انجام تجزیه و تحلیل سری‌های زمانی، تجسم تجزیه و تحلیل داده‌ها و عملکردهای مختلف دیگر استفاده می‌برد که سیستم راستی‌آزمایی مولفه‌های سخت‌گیرانه ال‌جی را بیشتر تقویت می‌کند.

گزارش‌های دقیق تولید شده توسط پلتفرم اعتبارسنجی هوش مصنوعی جدید ال‌جی، آزمایش توسعه اجزای خودرو و پشتیبانی از انتقال خودکار داده‌ها را پوشش می‌دهد و این شرکت را قادر می‌سازد تا کیفیت محصولات تجاری‌سازی نشده را با دقت بسیار بالاتری ارزیابی کند. از طریق ادامه همکاری نزدیک بین ال‌جی و Altair، انتظار می‌رود این پلتفرم پیشرفته نرخ قابلیت اطمینان محصول 90 درصد یا بالاتر را تضمین کند.

پلتفرم جدید با افزایش کارایی در زمینه های کلیدی، قادر به انجام تست‌های متعدد، تجزیه و تحلیل نتایج آنها و ارائه مجموعه‌ای از شاخص‌های عملکرد معنادار است. ال‌جی با حرکت رو به جلو، اجرای فناوری هوش مصنوعی را در فرآیندهای مختلف، از برنامه‌ریزی محصول تا تولید انبوه، گسترش خواهد داد.

ایون سئوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی، گفت:

«ال‌جی متعهد به تحول دیجیتالی عملیات جهانی خود و استفاده از آخرین فناوری‌های DX برای ارتقای قابلیت‌های تحقیق و توسعه و دستیابی به مدیریت منابع بهینه است. پلت فرم جدید تأیید هوش مصنوعی ما یک مورد دیجیتالی معنادار برای تجارت قطعات خودرو است؛ یعنی جایی که قابلیت اطمینان از بالاترین اهمیت برخوردار است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید