۲۰ فروردین ۱۴۰۳

گامی به سمت خانه‌های هوشمند با LG Objet House

مجموعه الهام‌بخش و برجسته LG Objet Collection از زمان عرضه جهانی‌اش در سال ۲۰۲۱ میلادی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و دلیل خوبی نیز برای این موضوع وجود دارد. این مجموعه پیچیده از لوازم و دستگاه‌های ممتاز، از طریق طرح‌های ساده و مواد و رنگ‌های متنوع، فرصتی برای ایجاد فضاهای زندگی را فراهم می‌کنند که سبک زندگی و ترجیحات منحصربه‌فرد مشتریان را بازتاب می‌دهند.

برای بالا بردن سطح تجربه خانه هوشمند، ال‌جی ویتنام اخیراً از در تفرجگاه فلامینگو دای لای LG Objet House را راه‌اندازی کرده است. این فضا و استراحتگاه کاملاً جدید که فقط ۴۵ کیلومتر از شمال هانوی فاصله دارد، کاملاً مجهز به محصولات و لوازم‌خانگی مدرن LG Objet Collection است.

درون این چهار دیواری بسیار زیبای LG Objet House نیز هماهنگی ایجاد شده توسط محصولات LG Objet مرز بین لوازم‌خانگی مدرن و اثاثیه برجسته را محو می‌کند. این لوازم شیک و نوآورانه با هم یک فضای زندگی یکپارچه را ایجاد می‌کنند که سبک متمایز صاحب خانه را ارج می‌نهد.

بازدیدکنندگان در طول اقامت خودشان می‌توانند از زندگی لذت ببرند و همگی نیز به لطف LG PuriCare Aero Furniture است که یک تصفیه‌کننده هوا است و به‌عنوان میز کارایی دارد؛ علاوه بر این، در این خانه تلویزیون لایف‌استایل LG OLED Objet Collection Posé یک قاب دیجیتالی است که همانند نقاشی به نظر می‌رسد. در کنار آن نیز یخچال فریزر LG Objet InstaView یک نمای ۲۳ درصد وسیع‌تری را ارائه می‌کند. محصول LG Objet Styler نیز با طراحی مدرن و شیک خودش، یک سیستم مراقبت از لباس پیچیده و عالی است.

از آنجایی که هر محصول نوآورانه LG Objet به گونه‌ای طراحی شده است که بدون دردسر در مجموعه وسیعی از فضاهای زندگی ادغام شود، آن‌ها می‌توانند تکمیل کننده هر اتاق از LG Objet House باشند. قابلیت‌های غنی‌سازی این فضای انحصاری چیزی است که تأثیری ماندگار روی بازدیدکنندگان می‌گذارد. ناگفته نماند هر دستگاه ال‌جی که در LG Objet House قرار دارد را می‌توان با اپلیکیشن LG ThinQ کنترل و بررسی کرد و همین نیز سطحی بسیار خوبی از ارتباط بین محصولات را ارائه می‌کند که استاندارد جدیدی برای خانه‌های هوشمند به شمار می‌رود.

LG Objet House با همسویی با استراتژی جهانی این شرکت برای افزایش تجربیات مشتری، قصد دارد تعامل بیشتری با بازدیدکنندگان را بیشتر کند. سونگ ایک هوان رئیس ال‌جی ویتنام بیان کرده: «ما امیدواریم که از طریق لحظات آرامش بخش در LG Objet House، سبک زندگی عالی‌ای را به نمایش بگذاریم که LG Objet Collection برای ما ممکن می‌سازد.»

محصولات LG Objet Collection با ایجاد تعادل کامل بین زیبایی‌شناسی و عملکرد، مورد تحسین بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفتند. به طور خاص در ویتنام، یکی از محصولات آن به‌عنوان پیشگامانه‌ترین طراحی محصول در سال ۲۰۲۳ در Vietnam Design Week معرفی شد. این محصولات برجسته نه‌تنها مبتکرانه و از نظر بصری خیره‌کننده هستند بلکه تجربیات جدیدی را به ارمغان می‌آورند که باعث می‌شوند تا زندگی همیشه خوب باشد و احساسات مثبت در مصرف‌کننده برانگیخته شود.

مردم اکنون می‌توانند تعطیلات خودشان را در LG Objet House سپری کنند، مقصدی ایده‌آل برای طرفداران خانه هوشمند که همگی به لطف سطح اتصال و ارتباطاتی است که محصولات LG Objet Collection ارائه می‌دهند، محصولاتی نوآورانه که با رنگ‌های پیچیده، استفاده از مواد پایدار و طراحی‌های ظریف جذابیت زیبایی دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید