۲۱ دی ۱۳۹۹

فردا ؛ آغاز تور مجازی شما در غرفه ال‌جی CES 2021

فردا به تور مجازی ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021 بپیوندید تا از جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات ال‌جی که برنده جایزه شده‌اند بازدید کنید.

دنیا جوری تغییر کرده که ما فکرش هم نمی‌تونستیم بکنیم! اما ال‌جی هرگز دست از نوآوری برنداشته است تا سرگرمی بیشتر و راحتی بیشتری در اختیار شما مشتریان قرار دهد و راه‌های بیشتری را برای امن نگه داشتن شما ایجاد کند.

نمایشگاه CES امسال قرار نیست به صورت فیزیکی برگزار شود. اما این امکان برای همه مردم دنیا فراهم شده است تا به صورت مجازی از این نمایشگاه دیجیتال بازدید کنند. چطور؟

با مراجعه به وب سایت ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021، به همین راحتی در خانه گرم خود و از روی همان مبلی که لم داده‌اید با جدیدترین محصولات ال‌جی آشنا شوید و با خیال آسوده و بدون ترس از سرایت ویروس کرونا هر جای غرفه ال‌جی که می‌خواهید سر بزنید؛ چه بخش سرگرمی خانگی و چه بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع یا موبایل و آی‌تی.

CES Website

در این نمایشگاه، خواهید دید چطور مانیتورها و لپ‌تاپ‌های ال‌جی نرمال‌های زندگی همه مردم را با فناوری‌های جدید خود تغییر می‌دهند.

لازم نیست نگران باشید! برای بازدید از غرفه ال‌جی در نمایشگاه از 11 تا 14 ژانویه فرصت دارید و می‌توانید به وب سایت ال‌جی سر بزنید.

زندگی جاریست چون زندگی خوب است!

۱ نظر

رضا اصفهانی زاده ۲۵ دی ۱۳۹۹ پاسخ

همیشه در کنار ال جی هستیم

نظر دهید