۲۲ دی ۱۳۹۹

پخش زنده کنفرانس خبری ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021

کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی تا ساعاتی دیگر (ساعت 16:30 به وقت ایران) برگزار می‌شود و شما می‌توانید به صورت زنده آن را تماشا کنید.
در نمایشگاه دیجیتال CES سال ۲۰۲۱، رهبران صنعت و ستاره‌های در حال ظهور از ۱۱ تا ۱۴ ژانویه گرد هم می‌آیند تا نوآوری آینده صنعت پیشرفته فناوری را هدایت کنند.

اولین CES 2021 تمام دیجیتال بستری برای معرفی محصولات، تعامل با برندهای جهانی و تعریف آینده صنعت خواهد بود و به این وسیله جامعه فناوری را قادر می‌سازد تا با خیال راحت ایده‌های خود را به اشتراک بگذارد و محصولی را معرفی کند که آینده ما را شکل خواهد داد.

همان طور که در مطالب قبل گفتیم، در نمایشگاه CES 2021، فناوری تلویزیون OLED ال‌جی بار دیگر بهترین نوآوری CES شد؛ این بار در بخش بازی. ال‌جی، پیشگام بی چون و چرای جهان در تلویزیون‌های OLED، تجربه‌ای بی‌نظیر از سرگرمی در منزل را ایجاد کرده است که عمیق‌ترین سیاهی، واقعی‌ترین رنگ‌ها و کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد.
CES 2021
برای اولین بار، لوازم خانگی ال‌جی جایزه بهترین نوآوری CES را برای فناوری یخچال و فریزر LG InstaView Door-in-Door دریافت کرد. این فناوری، به پیشگامی ال‌جی، به کاربران اجازه می‌دهد ضمن تازه نگه داشتن مواد غذایی، تعادل کامل بین شکل و عملکرد را ببینند. همچنین، یخچال و فریزر ال‌جی به فناوری نوآورانه تشخیص صدای ال‌جی مجهز است. بنابراین، باز کردن درب با کشوهایی پر از مواد غذایی فقط با یک فرمان صوتی صورت می‌گیرد.
با مراجعه به وب سایت ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021، به همین راحتی در خانه گرم خود و از روی همان مبلی که لم داده‌اید با جدیدترین محصولات ال‌جی آشنا شوید و با خیال آسوده و بدون ترس از سرایت ویروس کرونا هر جای غرفه ال‌جی که می‌خواهید سر بزنید؛ چه بخش سرگرمی خانگی و چه بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع یا موبایل و آی‌تی.

برای تماشای پخش زنده کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی به وب سایت ‌ال‌جی مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید