۲۶ آذر ۱۳۹۹

جوایز افتخارآمیز ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021

انجمن فناوری مشتری (CTA) از ال‌جی الکترونیکس به دلیل برخورداری از نوآوری‌های چشمگیر در فناوری و طراحی با اعطای تعداد زیادی جوایز افتخارآمیز 2021 CES Innovation Awards تقدیر کرد.

در صدر این جوایز، دو جایزه بهترین نوآوری برای فناوری تلویزیون OLED ال‌جی و یخچال InstaView Door-in-Door دیده می‌شود. علاوه بر این، ال‌جی بیش از 10 جایزه دیگر نیز از جوایز نوآوری CES دریافت خواهد کرد. این تعداد جایزه بیشترین جوایزی هستند که تاکنون ال‌جی دریافت کرده است.

در نمایشگاه دیجیتال CES 2021، تلویزیون‌های OLED، ساندبارها، لوازم خانگی و تلفن‌های هوشمند پیشرفته ال‌جی برای هشتمین سال متوالی است که افتخارآمیز شده‌اند و همه آنها جایزه نوآوری را دریافت کرده‌اند؛ آن هم از یک منبع رسمی در صنعت که یک صحنه جهانی برای درخشیدن محصولات به شمار می‌رود.

بهترین نوآوری‌های ال‌جی

در نمایشگاه CES 2021، فناوری تلویزیون OLED ال‌جی بار دیگر بهترین نوآوری CES شد؛ این بار در بخش بازی. ال‌جی، پیشگام بی چون و چرای جهان در تلویزیون‌های OLED، تجربه‌ای بی‌نظیر از سرگرمی در منزل را ایجاد کرده است که عمیق‌ترین سیاهی، واقعی‌ترین رنگ‌ها و کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. برای اولین بار، لوازم خانگی ال‌جی جایزه بهترین نوآوری CES را برای فناوری یخچال و فریزر LG InstaView Door-in-Door دریافت کرد. این فناوری، به پیشگامی ال‌جی، به کاربران اجازه می‌دهد ضمن تازه نگه داشتن مواد غذایی، تعادل کامل بین شکل و عملکرد را ببینند. همچنین، یخچال و فریزر ال‌جی به فناوری نوآورانه تشخیص صدای ال‌جی مجهز است. بنابراین، باز کردن درب با کشوهایی پر از مواد غذایی فقط با یک فرمان صوتی صورت می‌گیرد.

CES-2021-Best-of-Innovation-Awards

سرگرمی خانگی ال‌جی

ویژه سال 2021، جدیدترین محصولات سرگرمی ال‌جی از جمله تلویزیون‌های OLED ،NanoCell ،NEXTGEN و ایربادزهای TONE Free قابل توجه هستند. جزئیات بیشتر درباره محصولات خاص سرگرمی خانگی ال‌جی در ماه ژانویه در CES 2021 اعلام خواهد شد.

لوازم خانگی ال‌جی

جوایز نوآوری CES 2021 به لوازم خانگی جدید ال‌جی رسید که توسط چندین محصول خلاقانه در نمایشگاه CES خودنمایی می‌کنند:

یخچال و فریزر ال‌جی InstaView Door-in-Door، ماشین لباسشویی WashTower که از طریق بارگذاری حجم زیادی از لباس‌ها نیمی از فضای زمین را آزاد می‌کند، جاروی شارژی و بی‌سیم CordZeroThinQ ال‌جی و سایر محصولات لباسشویی و مراقبت از هوا از جمله دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PuriCare Wearable Air Purifier .

تلفن‌های همراه ال‌جی

پیشروترین جوایز نوآوری ال‌جی در CES برای تلفن همراه پیشگام LG WING است که اولین تلفن هوشمند 5G جهان با لولای چرخان به شمار می‌رود. این محصول با صفحه نمایش بدون حاشیه 6.8 اینچ P-OLED FullVision، که در جهت عقربه‌های ساعت تا 90 درجه می‌چرخد و نمایشگر OLED 3.9 اینچ دوم را نشان می‌دهد، اولین گوشی هوشمند در پروژه اکسپلورر ال‌جی محسوب می‌شود که تجربه جذاب و جدید چند صفحه‌ای را در جدیدترین شبکه‌های 5G برای شما فراهم می‌کند.

همچنین، جایزه دیگر نوآوری از CES 2021 به تلفن هوشمند LG VELVET می‌رسد که  از نمایشگر 6.8 اینچ OLED Cinematic FullVision، دوربین‌های همه‌کاره و سرعت 5G قدرتمند با ارزش استثنایی برخوردار است.

CES-2021-Innovation-Awards-Honoree

جوایز محصولات تجاری ال‌جی در بخش فناوری اطلاعات آی.تی

نوآوری‌های ال‌جی در بخش فناوری در CES 2021 به محصولاتی تعلق گرفت که هم برای کار و هم برای بازی ایده‌آل هستند. مانیتورهای بازی UltraGear و UltraWide محبوب ال‌جی از CES 2021 و لپ‌تاپ LG gram 17 و پروژکتور CineBeam Laser 4K از محصولاتی هستند که با دریافت جایزه افتخارآفرین شدند.

جوایز نوآوری CES

برنامه جوایز نوآوری CES یک مسابقه سالانه است که توسط CTA برگزار می‌شود و از محصولات فناوری مصرف کننده با طراحی و مهندسی برجسته در 28 گروه تقدیر می‌کند. این برنامه نشان‌دهنده افتخارات بسیاری از دسته محصولات فناوری مصرف‌کننده است و بالاترین امتیاز را در هر یک از آنها اعطا می‌کند. یک هیئت نخبه از داوران متخصص صنعت، از جمله اصحاب رسانه، طراحان، مهندسان و سایر کارشناسان، محصولات ارسالی را بر اساس کیفیت مهندسی، زیبایی و طراحی، عملکرد و جذابیت مصرف کننده بررسی کردند.

لیست کامل جوایز نوآوری ال‌جی در CES 2021 همراه با کنفرانس مطبوعاتی CES ال‌جی، در 11 ژانویه 2021 ساعت 08:00 به وقت منطقه زمانی شرقی، اعلام خواهد شد و در وب سایت CES قابل مشاهده است.

برای سال 2021، رهبران صنعت و ستاره‌های در حال ظهور از 11 تا 14 ژانویه گرد هم می‌آیند تا نوآوری آینده صنعت پیشرفته فناوری را هدایت کنند. اولین CES 2021 تمام دیجیتال بستری برای معرفی محصولات، تعامل با برندهای جهانی و تعریف آینده صنعت خواهد بود و به این وسیله جامعه فناوری را قادر می‌سازد تا با خیال راحت ایده‌های خود را به اشتراک بگذارد و محصولی را معرفی کند که آینده ما را شکل خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید