۲۷ آذر ۱۳۹۹

تلفن‌های همراه ال‌جی Velvet و ال‌جی WING؛ برنده جایزه نوآوری در CES 2021

تلفن‌های همراه ال‌جی Velvet و ال‌جی WING جایزه افتخارآمیز نوآوری در CES 2021 را دریافت کردند.

تلفن هوشمند LG WING روش های جدیدی برای انجام کارهای آشنا و معمولی همیشگی خلق می کند و به این منظور طراحی شده که به طور کل بازی را تغییر دهد!یعنی تغییر روش انجام کارهای همیشگی با تلفن همراه! LG WING تجربه کاربری روزمره را بدون در نظر گرفتن مکانی که هستید یا کاری که انجام می دهید غنی تر و توانمندتر می کند.

همان طور که مشاهده کرده‌اید، LG WING محصولی کاملاً متفاوت نسبت به دیگر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار است. کاربر به‌راحتی می‌تواند بین حالت چرخشی و ساده جابجا شده و تجربه کاربری کاملاً متفاوت و مبسوطی را لمس نماید.

dims

در حالت Swivel یا چرخیده، بخش جلویی موبایل ۹۰ درجه می‌چرخد و امکان استفاده افقی از نمایشگر اصلی را فراهم می‌آورد، علاوه بر آن نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی هم فعال می‌شود تا کاربردها و امکانات تازه‌ای در دسترس کاربر قرار گیرند. برای مثال در وضعیت چرخیده یک اپلیکیشن می‌تواند هر دو صفحه را به شکل هم‌زمان در اختیار گیرد یا اینکه دو اپلیکیشن جداگانه را به شکل هم‌زمان در دو نمایشگر باز کنید.

تلفن هوشمند LG VELVET به لطف نمایشگر خوش‌فرم ۶.۸ اینچی P-OLED Cinematic Full Vision خود با نسبت تصویر ۲۰.۵:۹، تجربه گیمینگ و تماشای موبایلی همه‌جانبه‌ای را فراهم می‌آورد. برای پرهیز ازمشکلات لمس ناخواسته نمایشگر درخشان و اندکی منحنی این موبایل، ال‌جی الگوریتم ویژه Grip Suppression را توسعه داده که با دقت بالایی لمس‌های خود‌خواسته کاربر را از لمس‌های غیرعمدی تشخیص می‌دهد.

ال‌جی Velvet دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسل، اولترا واید و تشخیص عمق دارد، مقاوم در برابر آب، گرد و خاک و ضربه است و باتری قدرتمند آن از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

LG-VELVET-01-scaled-1-770x470

طراحی جدید LG VELVET با خصوصیاتی همچون خطوط سیال، گوشه‌های منحنی و لبه‌های متقارن بخش جلو و عقب، تجسمی کاملی از زبان طراحی ۳D Arc Design است. سطوح صاف و صیقلی، رنگ‌های درخشان و ظرایف قابل لمسی همچون دوربین Raindrop که خیال قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازد، از جمله مشخصه‌هایی هستند که LG VELVET را از سایر رقبا جدا می‌سازند. این زبان طراحی جدید و ملهم از طبیعت به LG VELVET ظاهری برجسته و کاملا خوش‌دست بخشیده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید