۱۰ دی ۱۳۹۹

رونمایی از اجاق گازهای ال‌جی INSTAVIEW با قابلیت هواپز در نمایشگاه مجازی CES 2021

اجاق گازهای ال‌جی INSTAVIEW همان فری را دارند که سرآشپزهای خانگی انتظارش را می‌کشند.

حالت جدید پخت و پز در جدیدترین لوازم آشپزخانه پریمیوم ال‌جی طبخ غذاهای دلپذیر و لذیذ در خانه را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

اجاق گازهای InstaView جدید ال‌جی با فناوری هواپز امسال به نمایشگاه CES 2021 می‌آیند و قرار است سبک آشپزی خانگی را به روشی که امروزه می‌شناسیم تغییر دهند. این محصول کامل پخت و پز از حالت Air Fry ال‌جی، درب فر اینستاویو و طیف وسیعی از عملکردهای هوشمند برخوردار بوده و برای یک آشپزی سالم و راحت در خانه ایده‌آل است.

LG-Air-Sous-Vide-InstaView_Lifestyle-01

حالت ابتکاری و نوآورانه هواپز یا Air Sous Vide در این اجاق گاز شیک ال‌جی هر بار غذا را به طور کامل طبخ می‌کند تا  طعم و مزه آن هر دفعه طوری به نظر برسد که انگار توسط یک آشپز حرفه‌ای پخته شده است. غذاهای بسته بندی شده در خلا با کنترل دقیق دما و جریان هوا می‌توانند حداکثر طعم و رایحه را حفظ کنند تا غذاها نهایت لذت را داشته باشند. فناوری Air Sous Vide ال‌جی قادر است به طور مداوم هر دمایی بین 100 تا 205 درجه فارنهایت (38 تا 96 درجه سانتیگراد) را تا 48 ساعت بدون آب حفظ کرده تا منجر به طبخ یکنواخت غذاها شود و فضای کانتر کمتری را اشغال کنند.

فناوری اینستاویوی ال‌جی با دو بار ضربه زدن روی درب شیشه‌ای اجاق گاز به طور خودکار چراغ داخلی را روشن می‌کند تا شما پیشرفت پخت را کنترل کنید. کاربران می‌توانند به لطف برخورداری از فناوری EasyClean نظافت اجاق گاز و فر را در 10 دقیقه، بدون مواد شیمیایی و فقط با استفاده از قدرت آب خالص، حفظ کنند. این اجاق گاز از فناوری ProBake Convection ال‌جی برای پخت سریع و کامل بدون نیاز به گرمایش برخوردار است. فناوری Air Fry ال‌جی نیز غذاهای سرخ شده خوش طعم را با حداقل استفاده از روغن نسبت به سرخ شدن عمیق در روغن فراوان ارائه می‌دهد.

LG-Air-Sous-Vide-InstaView_Product-03-scaled

اجاق گاز ال‌جی برای راحتی بیشتر با برنامه ThinQ که به بلندگوهای هوشمند دستیار گوگل و آمازون الکسا متصل است کنترل و نظارت می‌شود. شرکای ال‌جی، SideChef ،Innit ،Drop و Tovala در برنامه‌های موبایلی خود با صدها دستورالعمل آسان برای دنبال کردن، الهام بخش آشپزی مفیدی هستند.

هنگامی که کاربر دستور غذای مورد نظرش را انتخاب کرد، دستورالعمل پخت و پز به فر فرستاده می‎شود و سپس حالت پخت و دمای مناسب را تنظیم می‌کند. با فناوری Drop و یک ترمومیکس هوشمند، تهیه پیتزا در خانه کاری بدون دردسر و راحت است زیرا ThinQ تنظیمات میکسر را کنترل می‌کند و اجاق گاز اینستاویوی ال‌جی به طور خودکار گرم می‌شود. بنابراین، به محض اینکه خمیر رول و مواد روی آن ریخته شد، اجاق گاز آماده طبخ است. گرم کردن غذاهای منجمد از مارک‌هایی مانند Nestlé و Kraft Heinz به سادگی با اسکن بارکد Scan to Cook امکان‌پذیر می‌شود.

LG-Air-Sous-Vide-InstaView_Product-04-scaled

اجاق گازهای جدید ال‌جی برای ارزش افزوده بیشتر، از سرویس هوش مصنوعی Proactive Customer Care پشتیبانی می‌کند. بنابراین، کاربران با یک تلفن هوشمند و برنامه ThinQ می‌توانند عملکرد مطلوب و کارایی لوازم خانگی سازگار با ال‌جی را تا سال‌های آینده حفظ کنند.

اجاق گازهای 2021 ال‌جی اینستاویو مجهز به فناوری هواپز Air Sous Vide از 11 ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی واقع در نمایشگاه CES 2021 نمایش داده می شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید