۲۱ دی ۱۳۹۹

پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS 6.0 ال‌جی و تغییر نحوه مصرف محتوا در CES 2021

صفحه اصلی جدید، قابلیت کنترل از راه دور جادویی و عملکرد جدید قادر است ملموس‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه کاربری را در اختیار دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی قرار دهد.

ال‌جی الکترونیکس پلت‌فرم webOS 6.0 برای تلویزیون‌های هوشمند 2021 خود در انواع QNED Mini LED ،OLED ، NanoCell و UHD را معرفی کرد. آخرین نسخه از پلت‌فرم تحسین‌شده تلویزیون هوشمند این شرکت همراه با کنترل جادویی Magic Remote جدید تجربه لذت‌بخش‌تر و بصری‌تری از کشف محتوا را به بینندگان ارائه می‌دهد.

پلت‌فرم به‌روز‌شده هوش مصنوعی ال‌جی به نام LG ThinQ AI در webOS 6.0 از دستورات صوتی جدیدی هم برای دستیار گوگل و هم آمازون الکسا پشتیبانی کرده و مدیریت تلویزیون و جست‌وجو در سرویس‌های پخش آنلاین، اینترنت و کانال‌های تلویزیونی را بیش از گذشته آسان می‌کند.

کاربرانی که با webOS آشنا هستند بلافاصله متوجه صفحه اصلی جذاب به روز شده می‌شوند که برای قابلیت استفاده بیشتر و تأمین نیازهای بینندگان در تغییر عادت مصرف محتوا طراحی شده است. صفحه اصلی جدید دسترسی سریعتر به برنامه‌های متداول را فراهم کرده و کشف محتوا را با توصیه‌های مبتنی بر تنظیمات کاربر و سابقه مشاهده ساده می‌کند. صفحه خانه جدید که کاملا به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شود تا محتوای درخواستی و اطلاعات مربوط به آن در یک نگاه قبل دسترسی باشد، به عنوان یک مرکز اصلی تنظیمات و اکوسیستم بیشتر webOS  عمل می‌کند.

webOS-6.0-New-Home-scaled

کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی، فراتر از طراحی جدید و پریمیوم، کنترل‌های ساده‌تری را هنگام استفاده از تشخیص صدا با ارائه چندین قابلیت هوش مصنوعی ال‌جی LG ThinQ، آمازون الکسا یا دستیار گوگل، در اختیار شما قرار می‌دهد.

کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی پیمایش آسان و طراحی شیک و باریکی دارد و استفاده از آن و نگه داشتن در دست راحت است. علاوه بر این، ویژگی‌های کاربرپسندتری از جمله اتصال سریعتر بین تلویزیون و سایر دستگاه‌ها و کلیدهای اصلی را برای دسترسی به سرویس‌های محتوای محبوب مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و دیسنی پلاس ارائه می‌دهد. قابلیت Magic Tap، که یک عملکرد NFC تک‌لمسی در Magic Remote است، دسترسی فوری به تعداد قابل توجهی از امکانات مشاهده را فراهم می‌کند.

بینندگان به سادگی با لمس تلفن هوشمند مجهز به NFC به ریموت می‌توانند محتوای تلفن هوشمند خود را به تلویزیون یا بالعکس به اشتراک بگذارند. کاربران قادرند ضمن ادامه استفاده از برنامه‌ها و ویژگی‌های مورد علاقه تلفن‌های هوشمند خود، محتوای ذخیره شده در تلفن‌های همراه خود را در تلویزیون‌های ال‌جی مشاهده کنند.

LG-Magic-Remote-North-America-Version-scaled

تمام بینندگان برای گرفتن اطلاعات مورد نیاز خود باید با کنترل‌های صوتی تلویزیون، کنترل جادویی Magic Remote و بهره‌گیری از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی صحبت کنند.

قابلیت Magic Explorer، که نسخه پیشرفته Magic Link ال‌جی است، محتوای آموزنده مربوط به آنچه روی صفحه نمایش داده می‌شود را ارائه می‌دهد تا بینندگان بتوانند درباره بازیگران، مکان‌ها و سایر موارد مورد علاقه در فیلم‌ها و نمایش‌هایی که تماشا می‌کنند اطلاعات بیشتری کسب نمایند. قابلیت وابسته به محتوا در هر زمان که Magic Explorer اطلاعاتی برای اشتراک‌گذاری دارد، با ساده‌ترین و دوستانه‌ترین تجربه خرید برای محصولاتی که در کانال‌های منتخب پخش و خدمات تلویزیون ال‌جی از جمله تلویزیون زنده، گالری، تنظیمات و راهنمای تلویزیون ارائه می‌شوند را با تغییر رنگ نشانگر میسر می‌کند.

علاوه بر این، ویژگی جدید Next Picks ترجیحات بینندگان را برای کشف محتوای متناسب با سلیقه آنها تجزیه و تحلیل می‌کند. قابلیت Next Picks با استفاده از داده‌های سابقه مشاهده، دو برنامه زنده از برنامه‌های تلویزیونی یا ستاپ باکس و همچنین یک عنوان یا برنامه VOD را پیشنهاد می‌کند که بیشتر به دلخواه بینندگان است. همین باعث می‌شود بینندگان برای یافتن موارد بعدی وقت خود را در ندهند و دچار دردسر نشوند.

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی با webOS 6.0 پلت‌فرم هوشمند از 11 ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه دیجیتال CES 2021 به نمایش در می‌آیند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید