۱۶ بهمن ۱۳۹۶

بررسی وب سایت دیجیاتو: لپ‌تاپ ال‌جی Gram

دیجیاتو: «هرچند “گرم” واحد کوچکی برای اندازه گیری وزن است، اما ظاهراً می تواند اسم هم باشد، خصوصاً وقتی در مورد سبک ترین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی جهان صحبت می کنیم.»

«ال جی برای وارد شدن به مسابقه ساخت لپ تاپ های هرچه باریک و سبک تر، مدتی پیش از لپ تاپ های سری Gram رونمایی کرد و حالا این محصول را به ایران آورده است. البته همیشه برای کاهش وزن و ضخامت، برخی ویژگی های لپ تاپ فدا می شوند و محصول ال جی هم از این قاعده مستثنی نیست. برای آشنایی با ویژگی های لپ تاپ LG Gram 15 در ادامه با بررسی دیجیاتو همراه شوید.​»

Digipic-LgLaptop-38

«در سری «گرم» مدل های ۱۳ و ۱۴ زیر ۱۰۰۰ گرم وزن دارند، اما در نسخه ۱۵.۶ اینچی، با وزن ۱.۱ کیلوگرم مواجه هستیم که باز هم برای محصولی در این اندازه، بسیار مناسب است. برای مقایسه بد نیست بدانید که مک بوک پرو ۱.۸۳ کیلوگرم و Dell XPS 15 تقریباً دو برابر محصول ال جی یعنی ۲ کیلوگرم وزن دارند.»

«خوشبختانه شرکت کره ای برای رسیدن به وزن سبک، امکانات دستگاه را، به اندازه ی جنس و ضخامت بدنه فدا نکرده است. در نتیجه ال جی گرم از تنوع درگاه ها بیشتر از این که به اولترا بوک های هم وزن خود شباهت داشته باشد، به لپ تاپ های غول پیکر ۱۵ اینچی نزدیک است.

ادامه بررسی کامل ال‌جی Gram را در وب سایت دیجیاتو بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید