۲۷ دی ۱۴۰۱

جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی نمایشگر رسمی LEC 2023 شد

مانیتور 25GR75FG با نرخ رفرش 360 هرتز و زمان پاسخ انعکاسی NVIDIA، در رویداد مهم EMEA Esports که در ژانویه برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با مدل 25GR75FG به عنوان نمایشگر رسمی لیگ افسانه‌های EMEA قهرمانی (LEC) 2023 نامگذاری شده است. مانیتور جدید اولین نمایش خود را در طول فصل آینده LEC این سال انجام خواهد داد که آخر این هفته آغاز می‌شود و از بازیکنان تیم‌های برتر منطقه برای کسب افتخارات مسابقات حمایت می‌کند. ال‌جی UltraGear مفتخر است که به همکاری قوی خود با LEC، یکی از محبوب‌ترین لیگ‌های ورزش‌های الکترونیکی جهان، ادامه می‌دهد و همچنان متعهد به تقویت رشد ورزش‌های الکترونیکی در سطح بین‌المللی است.

جدیدترین مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear که برای ورزش‌های رقابتی طراحی شده است، کیفیت و سرعت تصویر فوق‌العاده‌ای را به لطف صفحه نمایش ۲۴.۵ اینچی Full-HD (۱،۹۲۰ در ۱۰۸۰) IPS با نرخ تازه‌سازی ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری (GTG) یک میلی‌ثانیه ارائه می‌کند. عملکرد صفحه‌نمایش بازی جدید ال‌جی با ادغام فناوری NVIDIA G-SYNC، که پرش صفحه را برای جلوه‌های بصری یکپارچه به حداقل می‌رساند، و NVIDIA Reflex، که به کاهش تأخیر کلیک روی نمایش برای کنترل دقیق‌تر عمل روی صفحه کمک می‌کند، بهبود بیشتری یافته است. مانیتور 25GR75FG دارای گواهینامه VESA Display HDR™ 400، تصاویر روشن و شفاف را تضمین می‌کند و دارای طراحی بدون حاشیه 3 وجهی است که به افزایش حس غوطه وری بازیکنان کمک کرده و تمرکز را در طول رقابت شدید آسان‌تر می‌کند.

ال‌جی به‌عنوان بخشی از مشارکت مداوم خود با LEC، از سال 2022، مانیتورهای بازی UltraGear خود را در سطح جهانی به لیگ حرفه‌ای ارائه کرده است. مانیتور 25GR75FG توسط LEC برای فصل 2023 پذیرفته شده است. این فصل در قالبی کاملاً جدید با ادغام اروپا، ترکیه و CIS با خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) برای ایجاد EMEA، لیگ رقابتی متحد منطقه Legends Esports، برگزار می‌شود. مانیتور 25GR75FG که برای ورزش‌های الکترونیکی بهینه شده و با کمک بازخورد بازیکنان LEC نسبت به مدل قبلی خود ارتقا یافته است. طراحی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل جدید UltraGear آن را نه تنها برای بازیکنان حرفه‌ای، بلکه برای هرکسی که عاشق هیجان بازی‌های رقابتی است، به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است.

Eva Suarez، رئیس مشارکت برای EMEA در Riot Games گفت:

«ما خوشحالیم که ادامه همکاری خود را با ال‌جی برای فصل آینده LEC 2023 اعلام کنیم. ما به ارائه بهترین تجربه بازی ممکن به رقبای خود اختصاص داده‌ایم و مانیتور گیمینگ UltraGear جدید ال‌جی در ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده به حرفه‌ای‌های League of Legends هر بار که وارد صحنه LEC می‌شوند، بسیار کمک خواهد کرد.»

سئو یانگ جائه، رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال جی الکترونیکس، گفت:

«ال جی برای معرفی 25GR75FG در نمایشگاه LEC 2023 بسیار هیجان زده است. نمایشگر فوق‌العاده با کارایی بالا ما یک گجت فوق‌العاده سریع است که برای نیازهای ورزش‌های الکترونیکی حرفه‌ای تنظیم شده‌ و در بطن اکشن خواهد بود زیرا بهترین تیم‌ها در منطقه EMEA برای پیروزی بازی می‌کنند. ال‌جی UltraGear به حمایت از LEC و کمک به رشد ورزش‌های الکترونیکی در سراسر جهان ادامه خواهد داد.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LEC 2023، LG UltraGear (@UltraGearGaming) و LEC (@LEC) را بررسی کرده و در توییتر دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید