۰۷ فروردین ۱۴۰۱

به UltraCity خوش آمدید؛ نقشه خلاقانه جدید ال‌جی در فورتنایت

طی دو سال گذشته، فضای مجازی برای برندهایی که به دنبال تعامل با مصرف کنندگان و انتشار اخبار در مورد جدیدترین و بهترین پیشنهادات خود هستند، اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. ال‌جی به جای ایجاد یک نمایشگاه آنلاین یا نمایشگاه مجازی برای برجسته کردن مزیت‌های رو به رشد مانیتورهای گیمینگ ال‌جی UltraGear، به سراغ چیزی هیجان‌انگیزتر و انفجاری‌تر رفت.

بازی فورتنایت Fortnite، برای کسانی که نمی‌دانند، بازی محبوب و رایگان بتل رویال در سطح جهانی است که توسط Epic Games ساخته و منتشر شده است. ال‌جی در اینجا، یعنی در Fortnite Creative – حالت sandbox بازی – نقشه UltraCity برند UltraGear ال‌جی را عرضه کرده است. نقشه جدید هیجان انگیز ال‌جی به زودی میزبان یک رویداد رقابتی ویژه و پر جنب و جوش خواهد بود. کاربران فورتنایت می‌توانند با وارد کردن کد جزیره‌ 7006-5966-2409 در حالت Creative Fortnite، لذت و هیجان UltraCity ال‌جی را تجربه کنند.

نقشه UltraCity ال‌جی در فورتنایت، بازیکنان را در حالی که برای کنترل پورت UltraGear، کارخانه مانیتور بازی و لونژ برند UltraGear با حریفان خود مبارزه می‌کنند، آزمایش می‌کند. برای آوردن حس واقع‌گرایی به نقشه، بسیاری از ساختمان‌ها و سایت‌ها در فضای مجازی بر اساس امکانات و مکان‌های واقعی ال‌جی الکترونیکس ساخته شده‌اند. کسانی که چشمانشان به اندازه کافی تیزبین است تا شعار برند ال‌جی UltraGear را که به دقت پنهان شده است – «Be the Game Changer» – و وظایف خاصی را در زمان تعیین شده انجام دهند، می‌توانند سلاح ویژه‌ای برای شکست دشمنان خود به دست آورند و نقشه را با پیروزی به پایان برسانند.

ال‌جی برای جشن عرضه این نقشه و رقابت UltraCity رویدادهای مختلفی از جمله پخش زنده «Fortniters» معروف در توییچ برگزار می‌کند. در 15 آوریل، کاربران فورتنایت می‌توانند با پیوستن به تیم‌هایی که توسط اینفلوئنسرهای محبوب فورتنایت از آمریکای شمالی و اروپا رهبری می‌شوند، در این اقدام شرکت کنند. این نبردها به صورت زنده در کانال هر اینفلوئنسر و در کانال رسمی توییچ ال‌جی UltraGear پخش می‌شود. کاربران تیم‌های برنده می‌توانند پس از تأیید شرکت خود با آپلود اسکرین شات از گیم‌پلی UltraCity خود در حساب رسمی توییتر UltraGear ال‌جی @UltraGearGaming، جوایز را دریافت کنند.

نقشه UltraCity در فورتنایت به بهترین وجه در یکی از مانیتورهای برتر بازی UltraGear ال‌جی تجربه می‌شود. نمایشگرهای IPS این برند که با در نظر گرفتن گیمرهای جدی طراحی شده‌اند، سلاح مناسب برای پیروزی «Right Gear for Victory» هستند و کیفیت تصویر فوق‌العاده، نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای خاکستری به خاکستری (GTG) مورد نیاز برای بازی‌های همه‌جانبه را ارائه می‌کنند.

ال‌جی UltraGear از زمان تاسیس خود در سال 2018 در بین جامعه بازی‌های جهانی شهرت بسیار خوبی به دست آورده است. ال‌جی UltraGear علاوه بر ارائه تجربه‌های بازی استثنایی با مانیتورهای برتر خود، حامی فعال ورزش‌های الکترونیکی بوده و در همکاری‌ها، حمایت‌های مالی و فعال‌سازی‌هایی که به همراه داشته، این برند را به مخاطبان خود نزدیک‌تر کرده است. به عنوان بخشی از این تلاش‌های مداوم، نقشه جدید Fortnite و رویداد رقابتی آتی به ال‌جی فرصت ارزشمند دیگری برای تعامل با گیمرها می‌دهد و در عین حال تجربه‌ای «انفجاری» از برند را ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید