۰۱ اسفند ۱۴۰۰

حضور در متاورس و تجربه بی‌­نظیر بازی با لپ‌تاپ گیمینگ و مانیتورهای UltraGear ال‌­جی

با لپ‌تاپ گیمینگ ال­جی و جدیدترین مانیتورهای LG UltraGear از حضور در متاورس و تجربه بی­نظیر گیمینگ لذت ببرید

 متاورس(Metaverse) یکی از جذاب‌ترین مفاهیم صنعت فناوری جهان است که رویایی بی‌انتها برای کاربران و پیروزی لذت‌بخش برای گیمرها را رقم می‌زند. گیمرها تا پیش‌ازاین فقط شاهد دنیای مجازی بودند و بازی‌های خود را با تماشای آن روی صفحه‌نمایش انجام می‌دادند؛ اما به لطف Metaverse که یک فضای مشترک مجازی از ترکیب واقعیت فیزیکی، بازی های آنلاین، واقعیت افزوده(AR)، واقعیت مجازی(VR) است و با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی یا عینک‌های واقعیت افزوده می‌توانند وارد این دنیای مجازی شوند و با دیگر گیمرها تعامل داشته باشند.

در متاورس انسان‌ها می‌توانند زندگی مجازی خود را به همان شیوه‌ی زندگی فیزیکی خود ادامه دهند؛ اما برای ورود به این دنیای مجازی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باید وسایل و ابزارهای کارآمد نیز داشت که یکی از آن‌ها کامپیوتر یا لپ‌تاپی با پردازنده‌ی قوی و گرافیک بالاست.

برای یک گیمر هیچ‌چیزی به اندازه‌ی برد در بازی‌ها لذت‌بخش نیست؛ یعنی درواقع هدف و لذت بازی کردن در اصل پیروزی در آن است؛ این امر نه‌تنها به استراتژی و مهارت گیمر ارتباط دارد، بلکه به ابزار و وسایلی که برای بازی استفاده می‌شوند نیز مربوط است.

اگر شما یک مانیتور با نرخ بازسازی تصویر پایین داشته باشید، نمی‌توانید به آن سرعتی که لازم است دربازی‌ها واکنش نشان دهید. یا اگر پردازنده‌ی لپ‌تاپ یا مانیتور به‌اندازه‌ی کافی پیشرفته، قدرتمند و پرسرعت نباشد نمی‌توانید هم‌پای رقبا درصحنه‌های رقابت حاضر شوید.

اگر از آن گیمرهایی هستید که دوست دارید وسیله‌ی بازی خود را همه‌جا با خود ببرید، به‌احتمال‌زیاد به یک لپ‌تاپ گیمینگ بسیار پرقدرت نیاز دارید تا تضمین‌کننده‌ی برد شما دربازی‌ها باشد و بتواند به‌خوبی شما را پشتیبانی کند. درعین‌حال هم این اطمینان را به شما بدهد که می‌توانید بازی‌های خود را در هرجایی که هستید، ادامه دهید.

ال‌جی با نوآوری­های همیشگی خود برای رفع نیازهای کاربران و فراهم آوردن زندگی بهتر، اقدام به ارائه مانتیور و لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear کرده­است که مخصوص عاشقان گیمینگ می­باشد.

دریچه‌ای به دنیای بازی‌های کامپیوتری

ال‌جی برای چشاندن طعم شیرین پیروزی به کاربران گیمر خود سری مانیتورهای مخصوص گیمینگ خود به نام LG UltraGear را ارائه کرده است که با امکانات عالی خود توانسته‌ در نمایشگاه CES 2022 برنده‌ی جایزه نوآوری شود.

مانیتورهای LG UltraGear با طراحی مینیمالیستی خود که مثل یک اثر هنری است، به پیروزی گیمر دربازی‌های مختلف کمک می‌کند. این کار را هم باقابلیت‌های جذاب خود مثل تکنولوژی‌های G-SYNC NVIDIA و AMD Radeon FreeSync به انجام می‌رساند؛ که با کاهش تاخیر ورودی تجربه بازی روانتر و سریع­تر را نمایش می‌دهد.

این مانیتورهای گیمینگ دارای نرخ بازسازی تصویر بسیار پرسرعت 144 تا 240 هرتز برای زمان‌های پاسخگویی سریع‌تر از یک میلی‌ثانیه است. این سرعت باعث می‌شود تا کاربر تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی‌ها با سرعت‌بالا داشته باشد.

نمایشگرهای منحنی (Curved) به گیمر این امکان را می‌دهد در مقیاس پانوراما در فضای بازی‌های موردعلاقه خود غرق شود. از سویی وضوح فوق‌العاده و رزولوشن 4K مانیتورهای  LG UltraGear این حس را به گیمر می‌دهد که در فضای بازی زندگی می‌کند و این‌قدر همه‌چیز زنده است که اصلاً حس بازی کامپیوتری ندارد.

این مانیتورها همچنین با فناوری HDR10 نیز سازگاری کامل دارد تا تمام صحنه‌های تیره و روشن بازی‌ها با محدوده‌ی دینامیکی بالا را با بیشترین جزئیات نمایش دهد. این مجهز به پنل Nano IPS بازمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای Gray-to-Gray (GTG) هستند. آن­ها تمامی رنگ‌ها را با خلوص و دقت کامل نمایش می­دهند. زاویه‌ی دید وسیع این مانیتورها نیز باعث می‌شود تا گیمر درصحنه‌های نبرد با دشمنان بتواند شعله‌های آتش ناشی از انفجار بمب را با تمام وجود حس کند و در فضای بازی جنگی خود غرق شود.

ال‌جی تمامی این امکانات و قابلیت‌ها را در مانیتورهای گیمینگ خود افزوده تا گیمرهای تعصبی در دنیای بازی‌های خود غرق شوند و لذتی وصف‌ناشدنی از پیروزی‌های خود ببرند.

 مانیتورهای LG UltraGear با به حداقل رساندن تأخیر ورودی کمک می‌کنند تا گیمرها سریع‌تر به حریفان خودپاسخ دهند. با Black Stabilizer نیز وقتی‌که پس از انفجار در انواع بازی‌های FPS نور آن پخش می‌شود، گیمرها می‌توانند همچنان تک‌تیراندازهایی که در مکان‌های تاریک مخفی‌شده‌اند را ببیند و به‌راحتی از موقعیت‌های مرگ‌بار فرار کنند.

این مانیتورها دارای طراحی ارگونومیک هستند و کاربر می‌تواند بدون اینکه به خودش فشار بیاورید، از زوایای مختلف بازی کند. UltraGear دارای طراحی است که قابلیت چرخش، خم شدن و تغییر ارتفاع را دارد.

لپ‌تاپی برای بازی و هیجان

ال‌جی نه‌تنها مانیتورهای مخصوص بازی تولید کرده بلکه امسال اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود را نیز به نام UltraGear را نیز معرفی کرد. لپ‌تاپ گیمینگ قابل‌حمل ال‌جی به پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، کارت گرافیک NVIDIA GeForce TM RTX 3080 Max-Q، حافظه‌ی دو کاناله و سیستمSSD  دوگانه  و بسیار سریع مجهز است. این محصول علاوه بر نمایشگر 17 اینچی IPS، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه‌ای و نرخ بازسازی تصویر 300 هرتزی نیز دارد، که یک گیم‌پلی همه‌جانبه و روان را برای خوره‌های بازی تضمین می‌کند.

ال‌جی با ساخت این لپ‌تاپ که وزنی کمتر از 2.7 کیلوگرم دارد، درصدد جلب رضایت گیمرهایی است که دوست دارند وسیله‌ی بازی خود را همه‌جا با خودشان حمل کنند. همچنین، سیستم خنک‌کننده ال‌جی با محفظه‌ی بخار باعث خنک ماندن لپ‌تاپ حتی در صورت فشار بیش‌ازحد مجاز می‌شود.

در سطوح بالاتر شخصی‌سازی سرعت و کیفیت تصویر، لپ‌تاپ گیمینگ LG UltraGear، صدای واقعی و سه‌بعدی را با سیستم بلندگوی دوطرفه‌ی داخلی خود به کاربر ارائه می‌کند.

این بلندگوها با پشتیبانی از DTS:X Ultra، جهت و موقعیت صداها را در محیط بازی به‌دقت منتقل می‌کنند و به بازیکنان کمک می‌کنند تا هم تیمی‌های خود را پیدا و دشمنان خود را راحت‌تر ردیابی کنند.

این لپ‌تاپ همچنین دارای نورپردازی RGB برای کیبورد نیز هست که از طریق برنامه‌ی UltraGear Studio ال‌جی می‌توان هر کلید را به‌طور جداگانه شخصی‌سازی کرد.

ال­جی با ارائه این محصولات تجربه گیم‌پلی روان و پاسخگویی که همه گیمرها به دنبال آن هستند را ارائه می‌کند.

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته‌شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه‌یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست‌یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید