۰۹ شهریور ۱۴۰۰

مشارکت آفلاین انجمن آنلاین در Streamfest 2021

پخش زنده یا استریم به روش جدیدی برای سرگرمی و ارتباط در سراسر جهان تبدیل شده و انتظار می‌رود مخاطبین پخش زنده جهانی تا پایان سال 2021 به 728.8 میلیون نفر برسد. این روند به ویژه در ورزش زودتر و در اوایل این ماه در Streamfest 2021 صدق پیدا کرده است. ال‌جی در این جشنواره محبوب کشور روسیه برای بزرگداشت فرهنگ استریمر، میزبان استریمرهای برتر، ورزشکاران، موسیقیدانان، بلاگرهای تیک تاک، سازندگان محتوای ویدئویی و طراحان گرافیک بود تا استعداد خود را در اشتراک‌گذاری داستان‌هایش به نمایش بگذارد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

نمایشگاه ال‌جی به چهار بخش با تمرکز بر تجربیات خاص کاربران تقسیم شد. صحنه اصلی بر محصولات LG UltraGear و LG XBOOM متمرکز بود؛ محصولاتی که تصاویر و صدا را با کیفیت بالا برای مسابقات دیدنی ورزرشی، ارائه آموزشی در مورد بازی‌های مسئول، مسابقه با جوایز و همچنین اجرای زنده موسیقی‌دانان ارائه می‌کردند.

بخش بازی، بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا Xbox را در تلویزیون‌های OLED ال‌جی تجربه کنند. این ترکیب ایده‌آل برای بازی‌های نسل بعدی به لطف زمان پاسخگویی سریع OLED و کیفیت تصویر بی نظیر آن است. در این بخش، به لطف قدرت پردازشی قوی فناوری OLED ال‌جی، بازدیدکنندگان نیز با یک تجربه VR همه‌جانبه مواجه شدند.

بخش سوم برای هنرمندان گرافیک کامپیوتری ایجاد شد تا بتوانند با کمک مانیتور قدرتمند LG UltraFine Ergo 4K UHD، به صورت آن و در لحظه هنر خلق کرده و قهرمانان مجازی را زنده کنند. موفقیت و محبوبیت یک بازی در عصر امروز بستگی زیادی به طراحی آن و طراحان پشت آن دارد و مانیتور LG UltraFine با در نظر گرفتن هدف مشتری توسعه یافته است. مفهوم Ergo سه عنصر اصلی وفاداری تصویر، طراحی ارگونومیک و راه حل USB-C One Cable را در مانیتوری گرد هم آورده است که عملکرد بی نظیر، راحتی کاربر و چیدمان میز تمیزتر را در خانه یا محل کار ارائه می‌دهد.

بخش چهارم VIP Lounge بود؛ فضایی راحت و دلنشین که بازدیدکنندگان می‌توانستند در آنجا استراحت کنند و از طریق مانیتورهای UltraGear ال‌جی و پروژکتورهای LG ProBeam با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند.

بر اساس علاقه‌ای که در Streamfest 2021 مشاهده شد، به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که رشد و محبوبیت بازی‌ها و ورزش بی حد و حصر است. تعهد ال‌جی به نوآوری و توسعه محصولات پیشرفته با در نظر گرفتن گیمرها، استریمرها و بینندگان، مطمئناً مردم روسیه را برای سال‌های آینده به ال‌جی علاقه‌مند خواهد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید