۰۸ شهریور ۱۴۰۰

بلندگوی جدید UltraGear Gaming ال‌جی؛ برای غرق شدن بیشتر گیمرها در بازی

راهکار صوتی ال‌جی که با توجه به نیاز گیمرها طراحی شده است، صدا، طراحی و ویژگی‌های بهینه را با میکروفون داخلی برای چت صوتی واضح و بدون هدست ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس اولین راهکار صوتی خود را که مخصوص گیمرها برای بازی طراحی شده است، معرفی کرد. بلندگوی بازی LG UltraGear (مدل GP9) همراه کاملی با مانیتورهای بازی UltraGear برتر ال‌جی است که می‌تواند با صدای سه بعدی و بهینه‌سازی بازی، بازیکنان را عمیق‌تر وارد عمل کند. ال‌جی GP9 با طراحی شیک و در عین حال بی‌نظیر برای راه اندازی، می‌تواند کنترل آسان و سازگاری یکپارچه با رایانه‌های شخصی و جدیدترین کنسول‌های بازی را ارائه ‌دهد. بلندگوی جدید از ماه سپتامبر در کره جنوبی و ایالات متحده و بازارهای منتخب در اروپا عرضه خواهد شد.

بلندگوی بازی UltraGear ال‌جی جزء کلیدی استراتژی ال‌جی برای توسعه اکوسیستم UltraGear با نوآوری‌های جدیدی است که تجربه بازی را به قله‌های جدید می‌رساند. با رشد سریع صنعت بازی‌سازی، نیاز به صدای برتر بازی نیز افزایش می‌یابد. اولین محصول راهکار صوتی UltraGear ال‌جی با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه فناوری صوت، بینش واقعی گیمرهای حقیقی را در طول فرآیند توسعه گنجانده است. نتیجه یک محصول فوق‌العاده عالی است که کاربران را از هدفون رها می‌کند؛ هدفون یکی از اجزای اصلی تجربه بازی است که گیمرها پس از جلسات ماراتن بازی آن را ناخوشایند و ناراحت‌کننده می‌دانند.

این انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند تنظیمات بازی خود را ارتقا دهند و هنگام بازی با عناوین مورد علاقه خود غرق شدن در سطح بعدی را تجربه کنند، بلندگوی جدید دارای فناوری اختصاصی 3D Gaming Sound ال‌جی است که از الگوریتم HRTF (عملکرد انتقال سر) استفاده می‌کند تا با توجه به ژانر، صدای بازی را تنظیم کنید. این امر باعث می‌شود کاربران بتوانند صدای فراگیر مجازی با جزئیات خیره‌کننده کامل را با حس واقع‌گرایانه فضا، موقعیت و جهت، بدون هدست دست و پا گیر، تجربه کنند.

بر اساس این فناوری نوآورانه، ال‌جی GP9 همچنین دارای ویژگی Game Genre Optimizer با دو حالت است که می‌تواند صدای بازی را مطابق با آنچه کاربر در حال بازی است سفارشی کند. حالت FPS به طرفداران بازی تیراندازی اول شخص اجازه می‌دهد تا کوچکترین جزئیات را بشنوند و حتی سریعتر به دشمن در موقعیتی که به طور مخفیانه کمین کرده واکنش نشان دهند. حالت RTS واقع‌گرایی را با صدای فضایی واقعی تقویت می‌کند که می‌تواند بازیکنان را مانند گذشته در استراتژی مورد علاقه خود (RTS)، مسابقه و سایر بازی‌ها غرق کند. و به لطف پشتیبانی از هدفون DTS: X، بلندگوی LG UltraGear Gaming می‌تواند هنگام استفاده از هدست یا هدفون، صدای فراگیر مجازی 7.1 متقاعد کننده ارائه دهد.

GP9 یک بلندگوی بازی “چت صوتی” منحصر به فرد است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به هدست یا میکروفون جداگانه با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنند. میکروفون‌های داخلی از الگوریتم منحصر به فرد لغو پژواک ال‌جی استفاده می‌کنند که می‌تواند صدای کاربر را از صداهای بازی و صداهای پس زمینه متمایز کند. بلندگوی پیشرفته همچنین می‌تواند نقش کارت صدای مجزایی را انجام دهد که بسیاری از گیمرهای رایانه شخصی ترجیح می‌دهند. کاربرران نه تنها قادر خواهند بود تنظیمات EQ حرفه‌ای را از طریق یک برنامه همراه دانلود کنند بلکه می‌توانند تنظیمات صدای سفارشی برای بازی‌های خاص را با سایر گیمرها به اشتراک بگذارند.

و از آنجا که بلندگوی LG UltraGear Gaming دارای گواهینامه Hi-Res Audio است، گیمرها فقط هنگام پخش عناوین مورد علاقه خود از کیفیت صدای درجه یک برخوردار می‌شوند. با نرخ نمونه برداری بالاتر، Hi-Res Audio در طول گیم پلی بازتولید غنی و کامل‌تری از صدای اصلی را ارائه می‌دهد. عملکرد چشمگیر GP9 توسط Hi-Fi Quad DAC داخلی (ES9038PRO) ارتقا داده می‌شود؛ این یک فناوری پیشرفته است که معمولاً فقط در تجهیزات صوتی درجه یک یافت می‌شود. و استفاده کامل از Hi-Fi Quad DAC-صدای ممتاز باعث می‌شود هر بازی بسیار واقعی‌تر به نظر برسد.

هر جنبه‌ای از این اسپیکر قدرتمند و در عین حال کم‌جا و جمع و جور با توجه به نیازهای گیمرها طراحی شده است. شکل تمیز و یکپارچه آن برای چشم خوشایند است، اما هنگامی که کاربران برای برتری بازی با آن مبارزه می‌کنند، حواس آنها را پرت نمی‌کند. دکمه‌های کنترل بالای GP9 تعویض حالت‌های میکروفون، میزان صدا و حالت صدا را به راحتی انجام می‌دهد. حتی دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است که می‌تواند 16.8 میلیون رنگ مختلف را برای ایجاد محیطی جذاب و افزایش تجربه کلی بازی به نمایش بگذارد.

ال‌جی GP9 همه کاره با انواع گزینه‌های اتصال از جمله کابل نوری وUSB-C ، راهی آسان برای اتصال به رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بی‌سیم شده و از طریق بلوتوث به لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن‌های هوشمند متصل شوند و هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای محتوای ویدیویی از تنوع و عملکرد گوینده لذت ببرند.

بلندگوی بازیUltraGear  ال‌جی هنگامی که با یکی از مانیتورهای بازی UltraGear پرسرعت ال‌جی همراه می‌شود، زیبایی یکپارچه و فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد، زیرا به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی بین پایه‌های پایه مانیتور قرار گیرد. اما GP9 به گونه‌ای طراحی شده بود که با هر صفحه نمایشی هماهنگ باشد و رنگ مشکی مات آن «تاکتیکی» و عناصر فلزی کم رنگ آن در کنار هر دستگاهی در هر اتاق عالی به نظر می‌رسد.

بلندگوی تولید شده با مسئولیت پذیری، تعهد مداوم ال‌جی به محیط زیست را نیز نشان می‌دهد، زیرا دارای گواهینامه Eco-Product از SGS Société Générale de Surveillance SA سوئیس است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید