۲۵ شهریور ۱۴۰۰

مانیتور UltraGear ال‌جی؛ سلاح مناسب برای پیروزی!

از مانیتورهای ضربان قلب در ساعت‌های هوشمند گرفته تا شتاب‌سنج‌ها و ژیروسکوپ‌ها برای اندازه‌گیری حرکت یا نوسان ورزشکار، تکنولوژی ورزش را به سطح کاملاً جدیدی از دقت می‌رساند. در دنیای esports، فناوری پیشرفته فقط چیزی نیست که داشتن آن خوب باشد، بلکه یک ضرورت است. و در این جهان، سخت‌افزار LG UltraGear به عنوان بهترین وسیله برای پیروزی شهرت یافته است.

بر اساس گزارش International Data Corporation (IDC)، بازار رایانه‌های شخصی و مانیتورهای بازی در سال 2020 به سرعت گسترش یافت و به 55 میلیون دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26.8 درصد فروش داشت. با توجه به اینکه بیش از هر زمان دیگری افراد در خانه کار و بازی می‌کنند، تقاضا برای سخت‌افزار بهتر کامپیوتر با فروش مانیتورهای بازی ال جی بیش از سه برابر بین سال‌های 2019 تا 2020 رشد چشمگیری را تجربه کرد.

بیایید نگاهی بیندازیم به چیزهایی که مانیتورهای بازی UltraGear ال‌جی را از بقیه متمایز می‌کند.

پنل In-Plane Switching (IPS) ال‌جی در مقایسه با سایر فناوری‌های پانل مانند Twisted Nematic (TN) یا Vertical Alignment (VA)، زاویه دید وسیع تری را با حداقل اعوجاج رنگ و همچنین طیف وسیع رنگ با کنتراست عالی ارائه می‌دهد. ال‌جی اولین دستگاهی بود که مانیتور IPS را با زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه خاکستری به خاکستری (GTG) معرفی کرد، که این مزیت قابل توجهی نسبت به 20-30 میلی ثانیه مانیتورهای معمولی است. یک میلی ثانیه به معنای کاهش جلوه‌های بصری منحصر به فرد مانند شبح برای تجربه روانتر و سریعتر بازی است. و با نرخ تازه‌سازی تا 144 هرتز، وضوح صفحه نمایش فوق العاده بالا و کیفیت تصویر فوق العاده واقعی‌، به راحتی می‌توان فهمید که چرا LG UltraGear به محبوب‌ترین تجهیزات بازی در دنیای esport تبدیل شده است.

در حال حاضر، 19 مدل در مجموعه مانیتور UltraGear وجود دارد که شامل مانیتور 32 اینچ جدید (مدل 32GP850) با فناوری صفحه نمایش نانو IPS پیشرفته است. در اواخر امسال، ال‌جی اولین مانیتور 34 اینچ در صنعت را با NVIDIA G-SYNC® ULTIMATE داخلی برای بالاترین سطح سازگاری با کارت‌های گرافیک انویدیا رونمایی خواهد کرد.

ال‌جی تلاش زیادی می‌کند تا بفهمد طرفداران بازی واقعاً چه می‌خواهند. یکی از راه‌ها، استفاده از هیئت مشاوره UltraGear است، انجمن آنلاین UltraGear Advisory Board متشکل از تقریباً 200 گیمر از سراسر جهان که توسط ال‌جی مدیریت می‌شود. اعضای هیئت مدیره در توسعه محصولات جدید، مشاوره‌ای در زمینه‌های فنی و طراحی دارند.

و مانیتورهای بازی UltraGear ال‌جی نه تنها انتخاب ایده‌آل برای اجرای بازی‌های خانگی است، بلکه یک مارک تجاری با تقاضای بالا توسط متخصصانی است که برای امرار معاش بازی می‌کنند. ال‌جی در حال حاضر با Gen.G Esports، یکی از برترین سازمان‌های esports، همکاری می‌کند تا از تیم League of Legends Champions Korea (LCK) حمایت کند. با استفاده از مانیتورهای LG UltraGear، این تیم در حال حاضر پیشرو رقابت امسال است.

مانیتورهای بازی UltraGear ال‌جی، که برای یک تجربه بازی بهتر ساخته شده‌اند تا برتری بیشتری نسبت به رقبا داشته باشند، از زمان عرضه در سال 2018 ابزار مورد علاقه بسیاری از گیمرها بوده است تا به عنوان ابزار مناسب برای این کار بین پیروزی و شکست تفاوت خلق کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید