۲۶ دی ۱۴۰۱

نسخه کامل مراسم کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere در نمایشگاه CES 2023

به LG World Premiere خوش آمدید! اکنون، ال‌جی‌ فصل دیگری از نوآوری‌ها را آغاز می‌کند. ببینید ال‌جی چگونه در دسته‌های محصولات جدید پیشگام است و محصولات موجود را بازتعریف می‌کند.

در مراسم «LG World Premiere»، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، ویلیام چو، دیدگاهی برای نوآوری را به اشتراک می‌گذارد که برای بهبود زندگی مشتریان طراحی شده است.

ال‌جی الکترونیکس در کنفرانس مطبوعاتی CES 2023 خود را با عنوان LG World Premiere در مرکز کنوانسیون Mandalay Bay در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده برگزار کرد. ویلیام چو تحت موضوع Life’s Good، تلاش‌های مستمر شرکت برای ایجاد نوآوری برای زندگی بهتر و تضمین آینده‌ای پایدار را برای همه به اشتراک گذاشت.

چو ضمن تایید تعهد شرکت به پذیرش چالش‌های جدید علی‌رغم هرگونه عدم قطعیت، نمایشگاه را با تاکید بر اینکه ال‌جی می‌داند و واقعاً معتقد است که پاسخ همیشه با مشتری است، افتتاح کرد.

او بر تعهد ال‌جی به ارائه ارزش‌های جدید به مشتریان خود از طریق معرفی نوآوری‌های پیشگامانه مانند LG OLED تاکید کرد که تجربه تماشای مشتریان را به کلی تغییر داده است. ال‌جی OLED اکنون که دهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، همچنان استانداردهای صنعتی را برای کیفیت تصویر و تجربیات بی‌سابقه‌ مشتری تعیین می‌کند.

برای گسترش بیشتر تجربه مشتری و فعال کردن کاربران تلویزیون برای تعریف مجدد تجربه تماشا، این شرکت به طور فعال با شرکای خود برای معرفی خدمات تعاملی جدید مختلف از طریق تلویزیون‌های ال‌جی، از جمله پلت فرم آموزشی آنلاین MasterClass، برنامه تمرینی MaxPro و سرویس متاورس Sansar کار می‌کند.

اکنون می‌توانید ویدیوی مفصل این مراسم را در ادامه مشاهده نمایید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید