۲۶ دی ۱۴۰۱

کارخانه لوازم خانگی ال‌جی امریکا جدیدترین رتبه معتبر “Lighthouse” را دریافت کرد

کارخانه ال‌جی الکترونیکس تِنِسی امریکا به عنوان اولین کارخانه فانوس دریایی (Lighthouse) لوازم خانگی در ایالات متحده توسط مجمع جهانی اقتصاد انتخاب شد.

کارخانه تولید لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در ایالات متحده، توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به عنوان کارخانه فانوس دریایی پیشرو در جهان انتخاب شده است.

این کارخانه، با مساحت میلیون فوت مربع در کلارکسویل، تنسی، پایگاه تولید ماشین لباسشویی و خشک کن ال‌جی، برنده جوایز در ایالات متحده و اولین کارخانه لوازم خانگی این صنعت در ایالات متحده به شمار می‌رود که به شبکه جهانی WEF می‌پیوندد. همچنین، این دومین کارخانه فانوس دریایی این شرکت پس از پارک هوشمند ال‌جی در چانگ‌ون کره جنوبی است که سال گذشته توسط WEF انتخاب شد.

یک “کارخانه فانوس دریایی” (Lighthouse) توسط سازمان WEF به دلیل نقش داشتن در شکل دادن به آینده تولید از طریق ادغام اینترنت اشیاء (IoT)، کلان داده، هوش مصنوعی (AI)، روبات ها و سایر فناوری های انقلاب صنعتی چهارم شناخته می‌شود. از سال 2018، سازمان WEF دو بار در سال کارخانه‌های جهانی را انتخاب و به شبکه خود اضافه کرده است.

کارخانه مستقل و در سطح جهانی ال‌جی در تنسی از فناوری‌های دیجیتال پیشرفته از هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ گرفته تا اینترنت اشیا و روبات‌ها استفاده می‌کند. این مرکز که در پایان سال 2018 تکمیل شد، اکنون سه خط تولید ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن با درب جلو و بالا را اجرا می‌کند. این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 1.2 میلیون ماشین لباسشویی و 600000 دستگاه خشک کن، به طور فعال به تغییر تقاضای آمریکای شمالی از طریق تولید محلی پاسخ می‌دهد. بیش از 900 نفر در کارخانه لوازم خانگی ال‌جی در شهرستان مونتگومری، تن کار می‌کنند.

هر خط با یک سیستم تولید یکپارچه کامل فرآیند کارآمد برای عرضه محصولات بی عیب و نقص به مشتریان به موقع، کل فرآیند تولید مدل‌های جدید را از ساخت قطعات گرفته تا مونتاژ و بسته بندی انجام می‌دهد. علاوه بر این، شرایط کیفی سختگیرانه‌ای برای تمام خطوط مونتاژ اعمال می‌شود تا کیفیت در سراسر مرحله ساخت، از قطعات گرفته تا محصولات نهایی افزایش یابد.

کارخانه ال‌جی تنسی دارای یک سیستم لجستیکی کاملاً مستقل با ۱۶۶ وسیله نقلیه هدایت‌شونده خودکار (AGV) است که قطعات را در اطراف کارخانه حمل می‌کند. این روبات‌ها با سه برابر بیشتر AGV نسبت به پارک هوشمند ال‌جی، بهره‌وری کلی را با آزاد کردن افراد برای انجام کارهای دیگر بهبود می‌بخشند.

با ادغام تولید قطعات مانند پردازش پرس فلز، قالب‌گیری تزریق پلاستیک و رنگ‌آمیزی – از جمله سیستم قالب‌گیری تزریقی هوشمند خود ال‌جی – این شرکت بهره‌وری قطعات را تا 21 درصد افزایش داده است. علاوه بر این، کارخانه از طریق یک سیستم تشخیص پیشرفته، مشکلات بالقوه بهره‌وری را از قبل تشخیص و به آنها پاسخ می‌دهد. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مبتنی بر داده که عملکرد ماشین لباسشویی را به طور دقیق پیش بینی می کند، تعداد تست ها و انرژی مصرف شده در طول آزمایش تا 22 درصد کاهش می یابد، در حالی که میزان نقص بیش از 61 درصد از طریق بهینه سازی کیفیت کاهش یافته است.

این کارخانه با استفاده از ربات‌ها برای کارهای پیچیده و بالقوه خطرناک، مانند مونتاژ و بلند کردن قطعات سنگین و جوشکاری، ایمنی محل کار و کارایی عملیاتی را نیز به حداکثر می‌رساند.

برای بهبود بیشتر کارایی، ال‌جی در نظر دارد در نیمه دوم سال جاری ضمن ایجاد یک شبکه ارتباطی 5G در سراسر تاسیسات، محیطی خلق کند که در آن بسیاری از AGV‌های آن بتوانند مواد را سریع‌تر و دقیق‌تر بر اساس ارتباطات پایدار و بدون وقفه انتقال دهند. ال‌جی همچنین ربات‌های متحرک مستقلی را معرفی خواهد کرد که به راحتی در این مرکز گسترده حرکت می‌کنند تا سیستم لجستیکی خود را تقویت کنند.

تعهد ال‌جی به پایداری را می‌توان در سرتاسر کارخانه تنسی مشاهده کرد که در سال 2022 به طور کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر تبدیل شد. این کارخانه از یک زیرساخت ابزار با راندمان بالا استفاده می‌کند که برق، بخار و گرمای لازم برای تولید محصولات لوازم خانگی ال‌جی را با کمک از راهکار پیشرفته کنترل انرژی ساختمان (BECON) این شرکت تامین می‌کند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«در کنار پارک هوشمند ال‌جی، کارخانه تنسی ال‌جی رهبری بی‌نظیر ما را در تبدیل امکانات تولیدی به قطب‌های پیشرفته و آینده‌نگر با استفاده از انقلابی‌ترین فناوری‌ها نشان می‌دهد. وضعیت کارخانه فانوس دریایی نشان می‌دهد که ال‌جی چگونه به تلاش خود برای ارائه تجربیات متفاوت مشتریان از طریق نوآوری‌های تولید سفارشی‌شده ادامه می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید