۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

[روز زمین با ال‌جی] با فناوری خانه هوشمند ال‌جی، در روز زمین سبز شوید

با نزدیک شدن به روز زمین، چه زمانی بهتر برای جدی گرفتن سبز شدن؟ برداشتن اولین قدم‌ها نباید دشوار باشد، زیرا فناوری خانه‌های هوشمند امروزی می‌تواند با ارائه راهی بدون دردسر برای کاهش مصرف انرژی و آب خانگی، به شروع سفر شما به سمت پایداری کمک کند.

پلتفرم خانه هوشمند ال‌جی، LG ThinQ، انواع ویژگی‌های جدید و سازگار با محیط زیست را با ارائه حداکثر راحتی معرفی می‌کند و در عین حال شما را در مسیر زندگی سبزتر قرار می‌دهد. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به اینکه چگونه جدیدترین فناوری‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند در تبدیل خانه به مکانی که «هر روز روز زمین باشد» مفید واقع شوند.

 صرفه جویی در انرژی ساده است

صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه با برنامه LG ThinQ و ویژگی‌های پایداری هوشمند آن بسیار ساده‌تر است و به کاربران اجازه می دهد تا بدون زحمت بهره‌وری انرژی لوازم خود را بهینه کنند. این برنامه حتی الگوهای استفاده را نیز در نظر می‌گیرد – به عنوان مثال، می‌تواند مصرف برق یخچال را در ساعات شب به پایین‌ترین میزان تنظیم کند؛ یعنی زمانی که اعضای خانواده یا هم اتاقی‌ها به احتمال بسیار کمتری در جستجوی مواد یا تنقلات درب یخچال را باز و بسته می‌کنند. یکی از مزیت‌های غیرمنتظره این است که می‌توانید دقیقاً ببینید که با این فعالیت‌های کم‌مصرف چقدر در انرژی صرفه‌جویی می‌کنید. با برنامه ThinQ در کنار شما، بینش استفاده ماهانه از ابزارهای خانگی خود را به دست خواهید آورد.

کنترل از راه دور و ویژگی‌های نظارت نیز به کاهش مصرف غیر ضروری برق کمک می‌کند. به عنوان مثال، فرض کنید درب ورودی قفل شده است و همه برای تعطیلات مورد نیاز به راه افتاده‌اند، اما یکی از وسایل به طور تصادفی روشن مانده است. با برنامه LG ThinQ، جای نگرانی نیست. از هر مکانی، به سادگی گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید، وضعیت هر دستگاه را بررسی کنید، سپس هر کدام را که هنوز کار می‌کند خاموش کنید. با انجام این کار، کاری برای انجام دادن باقی نمی‌ماند.

اطلاعیه مفید برای جلوگیری از ضایعات

گذشته از کاهش میزان مصرف انرژی در خانه، چگونه می‌توانیم در زندگی روزمره خود پایدارتر باشیم؟ برنامه LG ThinQ با ویژگی‌هایی مانند هشدار تاریخ انقضا غذا، پاسخ‌های سنجیده‌ای را ارائه می‌دهد. این هشدارهای مفید که به کاربران اطلاع می‌دهند زمانی که مواد غذایی تازه ذخیره شده در یخچال آنها در حال انقضا است، می‌توانند از هدر رفتن مواد غذایی کاملاً خوب جلوگیری کنند؛ کاری که به طور همزمان هم برای سیاره زمین مفید است و هم هزینه‌های خواربار خانگی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام قرار دادن هر ماده غذایی در یخچال، تاریخ انقضا را ثبت کنید. و اگر تا زمان نزدیک شدن به بهترین زمان استفاده از یک عنصر خاص هنوز نرسیده‌اید، برنامه به راحتی با یک اعلان گوشی هوشمند به شما یادآوری می‌کند.

با حرکت از آشپزخانه به اتاق لباسشویی، برنامه LG ThinQ یک ویژگی هوشمندانه توصیه چرخه ارائه می‌دهد که لباس‌های تمیز را بدون هدر رفتن آب یا مواد شوینده تضمین می‌کند. پس از اینکه ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی – با کمک فناوری AI DD این شرکت – نوع پارچه و وزن بار را تعیین کرد، برنامه بهینه را برای این کار پیشنهاد می‌کند: برنامه‌ای که فقط از آنچه لازم است برای ارائه بهترین نتایج برای لباسشویی شما و برای محیط زیست استفاده می‌کند.

افزایش طول عمر لوازم خانگی

نگه داشتن وسایل در بهترین حالت کار همیشه ایده خوبی است زیرا به افزایش طول عمر آنها و صرفه جویی در هزینه کمک می‌کند. این تلاش ارزشمند نه تنها منجر به خریدهای کلان کمتر برای خانه در طولانی مدت می‌شود، بلکه می‌تواند با کمک به جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی در طول کارکرد منظم، هر ماه در هزینه شما صرفه جویی کند. یکی دیگر از مزایای مراقبت خوب از لوازم خود این است که فشار کمتری بر کارخانه‌های بازیافت جهان وارد می‌کند؛ عاملی که نقش مهمی در حفظ منابع محدود زمین دارند. ویژگی تشخیص هوشمند برنامه ThinQ که برای پشتیبانی از کاربران در نگهداری لوازم خانگی ال‌جی طراحی شده است، انجام بررسی‌های سریع را ممکن می‌سازد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کند. این برنامه علاوه بر مراقبت‌های پیشگیرانه، یادآوری‌هایی را در مورد زمان تعویض فیلترهای محصول ارائه می‌دهد.

با برداشتن گامی فراتر، ال‌جی اخیراً از راه‌اندازی آتی لوازم قابل ارتقا خود خبر داد – لوازمی که به کاربران امکان می‌دهند ویژگی‌ها و عملکردهای جدید را از مرکز ارتقاء برنامه ThinQ دانلود کنند و به مرور زمان از ارزش بیشتری برخوردار شوند. الگوی لوازم خانگی قابل ارتقای ال‌جی با ارائه تجربیات جدید و دائماً در حال تکامل بدون نیاز به «ارتقا» به مدل جدیدتر، این پتانسیل را دارد که طول عمر محصولات الکترونیکی این شرکت را بیشتر کرده و به کاهش مشکل جهانی زباله‌های الکترونیکی کمک کند.

با جدیدترین فناوری‌های خانه هوشمند ارائه‌دهندگانی مانند ال‌جی، زندگی می‌تواند راحت‌تر و پایدارتر از همیشه باشد. روز زمین مبارک!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید