۳۱ فروردین ۱۴۰۱

جشن افتتاحیه کارخانه جدید LG Magna E-Powertrain در مکزیک

کارخانه تولیدی جدید ساخت قطعات پیشرانه الکتریکی برای جنرال موتورز را از سال 2023 آغاز کرده و به طور تخمینی، 400 شغل جدید ایجاد نماید.

شرکت LG Magna e-Powertrain، سرمایه‌گذاری مشترک (JV) بین ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و مگنا اینترنشنال (مگنا)، افتتاح کارخانه جدید خود را در راموس آریزپه، مکزیک جشن گرفت.

این مرکز جدید که برای تکمیل در سال 2023 برنامه ریزی شده است، اینورترها، موتورها و شارژرهای داخلی را برای پشتیبانی از پلت فرم جدید خودروی الکتریکی جنرال موتورز (EV) تولید خواهد کرد. کارخانه جدید 260000 فوت مربعی اولین پایگاه تولید ال‌جی Magna e-Powertrain در آمریکای شمالی خواهد بود و انتظار می‌رود حدود 400 شغل جدید ایجاد کند.

یون سئوک هیون، رئیس بخش صنعت قطعات خودرو در ال‌جی، گفت: «با تقویت توانایی JV ما برای توسعه و تولید زیرمجموعه های پیشرفته EV، سایت راموس یکی از ستون‌های کلیدی استراتژی بلندمدت ال‌جی برای تبدیل شدن به شریک نوآوری صنعت خودرو است.»

Cheong Won-suk، مدیر اجرایی ال‌جی Magna e-Powertrain گفت: «این تسهیلات جدید نشان‌دهنده رشد مداوم ال‌جی Magna e-Powertrain است. موفقیت مداوم JV ما را قادر می‌سازد تا از مشتریان خود با بهترین قطعات در کلاس نسل بعدی خودروهای الکتریکی حمایت کنیم و به ما کمک می‌کند تا حضور خود را در بازار جهانی خودروهای برقی در حال رشد سریع گسترش دهیم.»

این رویداد پیشگامانه که در 19 آوریل برگزار شد، با حضور مدیران LG Magna e-Powertrain، ال‌جی الکترونیکس، مگنا، جنرال موتورز و مقامات دولتی محلی برگزار شد.

تام راکر، رئیس شرکت Magna Powertrain گفت: « ما در مدت کمی بیش از یک سال، یک قرارداد توسعه اضافه کردیم، یک مکان استراتژیک برای پشتیبانی از مشتری خود شناسایی کردیم و اکنون در حال تحقق برنامه‌های خود هستیم. ساخت یک مرکز جدید گواهی واقعی بر قدرت این همکاری و تعهد در ارائه راه حل های نوآورانه به مشتریان برای رویارویی با چالش های آنها است. همچنین مشارکت فعال ما را در دگرگونی برق رسانی، چه توسط سیستم‌های فرعی eDrive یا سیستم‌های کامل، تقویت می کند.»

جنرال موتورز مشتری اصلی تاسیسات جدید است و نقشی کلیدی در سفر جنرال موتورز برای ایجاد یک زنجیره تامین برق قوی، مقیاس‌پذیر، پایدار و متمرکز بر آمریکای شمالی ایفا خواهد کرد.

شرکت LG Magna e-Powertrain اولین بار در اواخر سال 2020 معرفی شد، تخصص ال‌جی در توسعه قطعات برای موتورها، اینورترها و شارژرهای داخلی با مهارت Magna در سیستم‌های پیشرانه الکتریکی و تولید خودرو ترکیب می‌شود. انتظار می رود این سرمایه گذاری مشترک به رشد هر دو شرکت در صنعت بسیار رقابتی خودروهای برقی کمک کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید