۳۱ فروردین ۱۴۰۱

دستیابی ال‌­جی به برترین رتبه در برنامه MindClick Sustainability Assessment

ال‌جی تنها تولیدکننده‌ی نمایشگر در جهان است که توانسته رتبه‌ی «شرکت برتر» را در Marriott Sustainability Assessment کسب کند.

ال‌جی الکترونیکس بالاترین رتبه ممکن را در برنامه‌ی ارزیابی پایداری MindClick 2021 (MSAP) بدست آورده است. ال‌جی به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی تلویزیون‌های هتل و نمایشگرهای دیجیتال ساینیج (Signage) موفق به کسب رتبه‌ی «شرکت برتر» برای هفت سال متوالی شد و تنها تولیدکننده‌ی نمایشگر در جهان است که این امتیاز را دریافت کرده است.

رتبه‌ی « شرکت برتر» ال‌جی که قبل از روز جهانی زمین اعلام شد، در واقع نشان‌دهنده‌ی استفاده‌ی عالی ال‌جی از راه­کار­های سازگار با محیط زیست است که در طول چرخه‌ی تولید از زمان انتخاب مواد تا پایان عمر محصولات را شامل می‌شود. این تلاش موفقیت‌آمیز توسط MindClick از طریق یک فرآیند دقیق مورد تأیید قرار گرفته است. MSAP در واقع یک ارزیابی سالانه از تأمین کنندگان است که پایداری چرخه‌ی عمر محصولات آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

این برنامه‌ی ارزیابی، فعالیت‌های تأمین‌کنندگان را از نظر اثرات زیست محیطی و اجتماعی در مورد مصرف انرژی، کربن، آب و حقوق نیروی کار و همچنین محصولاتی که عرضه می کنند، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

همچنین معیارهایی مانند ردپای کربن حاصل از استفاده و توزیع محصول، قابلیت بازیافت و همچنین استفاده از مواد اولیه و مواد شیمیایی پایدار را بررسی می‌کند. در سال 2021 میلادی، ال‌جی در هفت مورد از 9 دسته‌ی ارزیابی موفق به کسب امتیازات برتر شد.

شرکت راه‌کار‌های تجاری ال‌جی در بخش تلویزیون‌ها و نمایشگرهای هتل­ها موفق به کسب رتبه‌ی «شرکت برتر» شد که به شرح زیر است:

  • «Social» با سیاست‌های مربوط به نیروی­کار، از جمله نداشتن هیچ­گونه کار اجباری، تبعیض، کار کودکان و قاچاق انسان.
  • «Environmental» با هدف و تلاش مستمر برای کاهش میزان مصرف انرژی، کاهش انتشار کربن، کاهش مصرف آب و کاهش ضایعات در تأسیسات مورد استفاده برای تولید محصولات.
  • «Distribution» از طریق استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل که دارای گواهی‌نامه‌ی EPA SmartWay هستند باعث کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود.
  • «Guest Health» با استفاده از محصولاتی که کمترین مواد سمی شیمیایی در آن‌ها استفاده شده است.
  • « End of Use» و « Facility Impac» با تولید محصولاتی که قابل بازیافت هستند و با مواد قابل بازیافت بسته‌بندی شده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید