۲۷ بهمن ۱۴۰۰

تجربه هنر دیجیتال یکپارچه با ال‌جی و Blackdove در نمایشگرهای LG LED Signage

ال‌جی و Blackdove چشم انداز خود در مورد افزایش تنوع هنر و دسترسی به لذت هنر مقرون به صرفه را به اشتراک می‌گذارند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) وارد یک شراکت جهانی با Blackdove مستقر در ایالات متحده شده است تا تجربیات هنری دیجیتالی یکپارچه‌ای را در نمایشگرهای دیجیتال پیشرفته ال‌جی ارائه دهد.

این نمایشگر ال‌جی با کیفیت بالا و قابلیت تنظیم با ادغام نرم افزار و آثار هنری انتخاب‌شده از گالری هنر دیجیتال Blackdove و پلت فرم NFT (توکن غیرقابل تعویض)، راهکار مناسبی برای نمایش هنر دیجیتال ارائه می‌دهد که به عنوان رسانه غالب در بازار هنر جهانی ظاهر شده است.

نمایشگرهای دیجیتال شفاف و واضح ال‌جی رسانه‌ای بی‌نظیر برای سازه‌های هنری و افزودنی عالی برای لابی‌های شرکتی، گالری‌ها، اقامتگاه‌های مجلل و مکان‌های عمومی بی‌شمار هستند. ساینیج ال‌ای‌دی ال‌جی انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را با طراحی‌های ساده، ماژولار، مقیاس‌پذیر و کیفیت تصویر برتر با رزولوشن‌های فول اچ‌دی (1920×1080) تا 8K (7680×4320) ارائه می‌کند.

 

نرم‌افزار مدیریت Blackdove که از این فصل در بازارهای سراسر جهان در دسترس است را می‌توان با محصولات ال‌جی ساینیج ال‌جی از جمله LG MAGNIT، LG LED Block، LED All-in-One و تابلوهای ال‌ای‌دی ریز برای ارائه مجموعه وسیعی از آثار هنری دیجیتال همراه کرد. انتخاب آثار هنری هنرمندان معاصری مانند جاناتان مک کیب، کنت وین، مگان چنگ، فرانک لوفور و جیمی اسکات که توسط تیم سرپرست Blackdove انتخاب شده است، طیف گسترده‌ای از موضوعات و سبک‌ها را برای طرفداران جدید و با تجربه هنر دیجیتال در بر می‌گیرد.

پیک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری ال‌جی می‌گوید: «ال‌جی از شراکت با Blackdove خرسند است، زیرا این همکاری به ما امکان می‌دهد تا مشتریان تابلوهای LED خود را با مزایایی که منحصر به شرکت ال‌جی است درگیر کنیم. گزینه تبدیل تابلوهای ال‌ای‌دی ال‌جی به بوم‌های دیجیتال در فضاهایی مانند خانه‌های مسکونی لوکس، لابی‌های شرکتی، بیمارستان‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی چیزی است که ما فکر می‌کنیم مردم واکنش بسیار مثبتی به آن خواهند داشت.»

مارک بیلینگز، مدیر عامل Blackdove، گفت: «ما از اینکه توسط شریک فوق العاده‌ای مانند ال‌جی انتخاب شده‌ایم خرسندیم. هنر دیجیتال اولین شکل هنری در تاریخ است که می‌تواند به صورت بومی در تمام جهان در یک لحظه تجربه شود و به آن جذابیت جهانی می‌بخشد. این افزایش تصاعدی در میزان و تنوع هنر و همچنین راهی برای دسترسی جهانی به لذت و مالکیت هنر مقرون به صرفه را ممکن می‌سازد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید