۱۸ مرداد ۱۴۰۰

چشم‌نوازی نمایشگر تبلیغاتی LED ال‌جی و استقبال از بازگشت تماشاگران در ورزشگاه ومبلی لندن 

تقاضا برای نمایشگرهای تبلیغاتی و دیجیتال LED در مقیاس بزرگ در مکان‌های اصلی با بازگشت تماشاچیان ورزشی افزایش یافته است.

طرفداران مسابقات UEFA Euro 2020 در لندن اولین کسانی بودند که علائم دیجیتالی LED High Brightness ال‌جی الکترونیکس را که به موقع برای بازی‌های مورد انتظار نصب شده بودند تجربه کردند. در بالای ورودی اصلی ورزشگاه وِمبلی متصل به EE، یکی از نمادین‌ترین مکان‌های ورزشی و سرگرمی در جهان، تابلوهای دیجیتالی پیشرفته ال‌جی مهمترین ارتقای ورزشگاه در چند دهه گذشته بودند چرا که به عنوان میزبان مسابقات کلیدی FA Community Shield، پرده‌گشایی سنتی فصل فوتبال انگلیس، به استقبال بازگشت هواداران ورزش رفتند.

تابلوهای جدید در ومبلی شامل نمایشگر LED در ابعاد 424.5 متر مربع می‌شود که در تالار بزرگ محل نصب شده و دو واحد 207.9 متری دیگر در کنار LED بزرگتر قرار گرفته‌اند. ال‌جی LED High Brightness برای اعلان‌ها – اعم از فیلم، تصویر یا متن – در طول روز و شب ایده آل است. این سیستم دارای ساختار و طراحی کابینتی است که به افراد داخل سالن بزرگ اجازه می‌دهد از مناظر بیرون حتی در هنگام نمایش محتوا لذت ببرند. علاوه بر این، به دلیل اندازه، روشنایی و کیفیت تصویر، تابلوهای دیجیتالی ال‌جی مکان‌هایی مانند ومبلی را برای ارتباط موثر و جلب توجه با مهمانان و عموم مردم فراهم می‌کند.

سایر نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال LED در فضای باز برای اولین بار در این فصل ورزشی در ومبلی شامل تابلوهای تبلیغاتی ال‌جی با فرمت‌های مختلف و انواع مختلف و همچنین یک نشانگر LED داخلی هستند. راهکارهای ال‌جی که به صورت استراتژیک روی پاراپت، صندوقچه، سکو و در دو محور آسانسور قرار گرفته است، نه تنها اطلاعات و سرگرمی بلکه جهت نشستن را نیز ارائه می‌دهد.

محصولات پیشرفته دیجیتال ال‌جی برای نمایش فیلم زنده، پخش مجدد، اعلانات و موارد دیگر، برای توسعه و ارزش‌بخشی بیشتر به تجربه سرگرمی کلی تماشاچی ایده‌آل است. ا‌ل‌جی موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در بخش نمایشگرهای تجاری با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه فناوری صفحه نمایش و دانش در ارائه محصولات متنوع مناسب برای طیف وسیعی از بخش‌ها تقویت می‌کند.

پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری Information Display در شرکت کسب و کار ال‌جی الکترونیکس، گفت: «افتخار ما این است که LED High Brightness ما از بازدیدکنندگان در ورزشگاه ومبلی لندن استقبال کند. ما با نمایش محصولات خود در مکان‌های دیدنی بین‌المللی، می‌توانیم مزایای فناوری LED پیشرفته خود را به مخاطبان جهانی نشان دهیم.»

لیام بویلان، مدیر ورزشگاه ومبلی گفت: «ورزشگاه ومبلی یک مکان نمادین است که میزبان برخی از بزرگترین رویدادهای ورزشی و سرگرمی‌های جهان است. ما همیشه به دنبال بهبود تجربه مخاطبان هستیم و به همین دلیل مشتاقیم که تابلوهای LED ال‌جی با روشنایی بالا را به امکانات خود اضافه کنیم.»

نمایشگرهای تجاری دیجیتال ال‌جی را علاوه بر ومبلی، می‌توان در دیگر استادیوم‌های بزرگ انگلستان از جمله استادیوم اتحاد، منچسترسیتی و تاتنهام هاتسپور، خانه تاتنهام هاتسپور شمال لندن، مشاهده کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید