۲۳ شهریور ۱۴۰۰

کمپین پویای سه‌بعدی ال‌جی میدان تایمز نیویورک را روشن می‌کند

بیلبورد دیجیتالی عظیم ال‌جی با نمای فوق‌العاده در میدان تایمز نیویورک میزبان یک نمایش بصری سه نبش شد که نشان‌دهنده تلاش‌های شرکت برای تعامل مستقیم با مصرف‌کنندگان در طول فصول است. اولین سری محتوای سه‌بعدی ال‌جی که برای بیلبورد طراحی شده، یک نمایش بصری خیره کننده است که باعث می‌شود رهگذران لبخند بزنند. محتوای بیلبورد جدید تا پایان ماه نوامبر اجرا می‌شود.

ال‌جی با بهره‌گیری کامل از طراحی منحنی منحصر به فرد بیلبورد میدان تایمز، از قدرت دید اجباری برای نمایش محتوای سه بعدی چندبعدی تخیلی استفاده می‌کند که پیام‌های اصلی شرکت، یعنی Life’s Good، را با هم به اشتراک می‌گذارد.

این توهم سه بعدی که با یک پیام الهام‌بخش بازگشت به مدرسه برای مخاطبان آمریکایی آغاز می‌شود، با انفجار مداد شمعی و تصاویر چرخان از قیچی به اتوبوس‌های مدرسه شروع می‌شود، در اطراف صفحه نمایش می‌رقصند و در نهایت مداد شمعی‌ها همچنان که انیمیشن به تکرار خود ادامه می‌دهد، شعار LIFE’S GOOD را قبل از محو شدن نمایش می‌دهند.

طی یک سال گذشته، ال‌جی بیلبوردهای میدان تایمز را برای جذب، آموزش و سرگرمی مصرف‌کنندگان در طول شیوع بسیج کرده است. ال‌جی از میزبانی مستند یوتیوب ” Life In A Day 2020″ توسط کارگردان برنده جایزه اسکار، کوین مک دونالد گرفته تا تا ارائه “کنسرت گسترده شهروند جهانی VAX LIVE با حمایت یوتیوب”، و تشویق اقدامات اقلیمی در روز ENERGY STAR، از این فضا در میدان تایمز استفاده کرده است تا به بینندگان یادآوری ‌کند که زندگی خوب است؛ مهم نیست که محیط اطراف ما چقدر چالش‌برانگیز است.

پگی انگ، معاون ارشد بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، می‌گوید: «ما امیدواریم که بازدیدکنندگان در میدان تایمز نه تنها از جلوه بصری صفحه نمایش سه بعدی شگفت زده شوند، بلکه از آنها الهام گرفته شود که باور کنند بدون توجه به فصل، زندگی با هم خوب است. در عین حال، سری جدید محتوای سه بعدی ما نشان می دهد که چگونه ال‌جی در هنگام تعامل با مصرف‌کنندگان نوآوری می‌کند.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید