۲۵ بهمن ۱۴۰۰

پروژکتورهای جدید LG CineBeam در سال 2022؛ طراحی‌شده برای ارتقای تجربه سینمای خانگی

مجموعه جدید پروژکتورهای ال‌جی، که در صدر آنها پروژکتور پیشرفته و فوق کوتاه‌پرتاب 4K است، باید در فهرست کوتاه همه عاشقان جدی فیلم قرار بگیرند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در حال ارتقای تجربه سینمای خانگی با پروژکتور لیزری CineBeam 4K در مدل‌های HU715Q و HU710P، است که پروژکتورهای پیشرفته این شرکت تا به امروز به شمار می‌روند. پروژکتور HU715Q Ultra Short Throw (UST) ال‌جی دارای فناوری‌های پیچیده‌ای مانند روشنایی خودکار و توانایی ایجاد تصویر 100 اینچی در فاصله 21.7 سانتی‌متری از دیوار است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در طراحی انعطاف‌پذیر و آگاه به فضا ارائه می‌دهد. ال‌جی HU710P، تصاویر روشن‌تر و رنگ‌های سیاه عمیق‌تر را به لطف لیزر هیبریدی بدون چرخ ارائه می‌دهد.

پروژکتورهای جدید CineBeam ال‌جی انتخاب‌های عالی برای مصرف‌کنندگانی هستند که به دنبال ایجاد سینمای خصوصی خود با تصاویر فراگیر و در مقیاس بزرگ هستند تا بتوانند محتوا را مستقیماً بر روی دیوار یا یک صفحه نمایش پخش کنند. هر دو مدل که جمع و جور هستند و راه اندازی آسان دارند، برای اکثر فضاهای داخلی مناسب هستند، اما پس از غروب خورشید در حیاط خلوت نیز عالی به نظر می‌رسند. پروژکتور ال‌جی HU715Q برای علاقه‌مندان به فیلم‌سازی که به دنبال افزودن چیزی خاص به دکوراسیون خود هستند، ایده‌آل است. این پروژکتور با روکش پارچه‌ای درجه یک توسط شرکت نساجی دانمارکی Kvadrat طراحی شده است تا با اثاثیه منزل و فضای داخلی هماهنگ باشد.

فناوری لیزر پیشرفته در هر دو پروژکتور جدید وضوح 4K با پیکسل‌های شفاف 3,840x 2,160 نسبت کنتراست چشمگیر 2,000,000:1 و حداکثر روشنایی بالا را ارائه می‌دهد و با آشکار کردن جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک و روشن محتوا را بهتر نمایش خواهد داد.

مدل HU715Q ال‌جی روشنایی 2500 آنسی لومن با منبع نور لیزر تولید می‌کند در حالی که LG HU710P روشنایی 2000 آنسی لومن را از طریق فناوری هیبریدی لیزر-LED ارائه می‌دهد. هر دو پروژکتور برای 20000 ساعت استفاده رتبه‌بندی شده‌اند و طول عمر آنها چهار برابر بیشتر از لامپ‌های پروژکتور معمولی است.

پروژکتورهای جدید CineBeam ال‌جی دارای تعدادی فناوری پیشرفته بهبود تصویر برای تجربه تماشای بهینه هستند:

  • Brightness Optimizer: تنظیمات را با توجه به شرایط نور محیط انجام می‌دهد.
  • Dynamic Tone Mapping: هر فریم را تجزیه و تحلیل و تنظیم می‌کند تا از عملکرد HDR برتر برای تصاویر واقعی خیره‌کننده و فوق العاده واضح بدون توجه به محتوا یا سطح نور اتاق پشتیبانی کند.
  • حالت فیلمساز: فیلم‌ها را به همان صورتی که کارگردانانشان در نظر داشتند نمایش می‌دهد و با حفظ نسبت تصویر، نرخ فریم و رنگ‌ها، ظاهر و احساس دقیق یک نمایش سینمایی را تکرار می‌کند.
  • پلتفرم هوشمند webOS ال‌جی: کنترل‌ها و ناوبری بصری را با دسترسی آسان به طیف گسترده‌ای از خدمات پخش محبوب از جمله Netflix، Amazon Prime Video، Disney+، YouTube و Apple TV ارائه می‌کند.
  • [فقط در LG HU715Q]: ووفرهای چهارگانه داخلی و استریو 2.2 کاناله حس غوطه‌وری را افزایش می‌دهد، صدای فراگیر هنگام اتصال به یک یا دو بلندگوی بلوتوث اضافه می‌شود.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای کسب و کار ال‌جی، می‌گوید: «هر روز بیشتر و بیشار مشتریان از تماشای محتوای مورد علاقه خود در مقیاس واقعی سینمایی استقبال می‌کنند، به همین دلیل است که بخش پروژکتورهای خانگی چنین رشد بالایی را تجربه می‌کند. پروژکتور LG CineBeam که به طور خاص برای دوستداران فیلم و بازار خانگی طراحی شده است، روشنایی فوق العاده، کیفیت تصویر و صدای عالی و همچنین انتخابی از محبوب‌ترین برنامه‌های پخش آنلاین در webOS را ارائه می‌دهد. هر کسی که به فکر ایجاد یا ارتقای یک سیستم سینمای خانگی است، از پروژکتور CineBeam ال‌جی ناامید نخواهد شد.»

پروژکتور لیزری LG CineBeam 4K مدل‌های HU715Q و HU710P در سه ماهه اول سال 2022 در بازارهای کلیدی آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و به دنبال آن خاورمیانه و آمریکای لاتین در دسترس خواهند بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید