۰۱ دی ۱۳۹۷

پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی با فناوری بُرد فوق‌العاده کوتاه در نمایشگاه CES 2019

این پروژکتور کیفیت تصویر بی‌نظیر و خیره‌کننده، نهایت آسایش و فناوری هوش مصنوعی را برای بهترین تجربه مشاهده در یک مجموعه به ارمغان می‌آورد.

ال‌جی دومین نسل از پروژکتورهای لیزری و 4K در خانواده CineBeam (مدل HU85L) خود را با فناوری بُرد فوق‌العاده کوتاه (UST) در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌کند. این پروژکتور برنده جایزه ابتکار از ‌CES 2019 نیز شده است و ردپای موفقیت‌آمیز اولین پروژکتور 4K ال‌جی (مدل HU80K) را دنبال می‌کند. پروژکتور لیزری جدید HU85L ال‌جی با طراحی کمینه‌گرا و جمع‌وجورش در میان رقبا می‌درخشد و می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا و فوق‌العاده شفاف 4K روی هر سطح صاف، دیوار، سقف یا کف زمین به نمایش درآورد.

CES_CineBeam_2

پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی با استفاده از فناوری برد فوق‌العاده کوتاه UST می‌تواند حدودا در فاصله‌ ۵ سانتی‌متری از دیوار قرار بگیرد و تصویری در ابعاد ۹۰ اینچ را به نمایش بگذارد. اگر این پروژکتور در فاصله ۷ اینچی (حدودا ۱۵ سانتی‌متری) از دیوار قرار بگیرد، تصویر روشنی را در ابعاد بزرگتر ۱۲۰ اینچ منتشر می‌کند. نصب پروژکتور لیزری ال‌جی بسیار ساده است و با اشغال کم‌ترین فضا می‌تواند تجربه مشاهده حیرت‌انگیزی در مقیاس سینمایی میسر کند.

پروژکتور لیزری 4K ال‌جی CineBeam با روشنایی ۲۵۰۰ آنسی لومن و وضوح 4K UHD تصاویر روشن و واضح استثنایی و همین طور سیاهی بی‌نظیری را نمایش می‌دهد و بر حس غوطه‌ور شدن بیننده می‌افزاید. پروژکتور ال‌جی مدل HU85L می‌تواند رنگ‌های گاموت رنگ متنوع را با دقت بسیار بالا بازتولید کرده و واقعیت‌گرایی تصویر را بیشتر کند. کاربران با این پروژکتور می‌توانند فیلم‌های دلخواه خود را از سرویس‌های آنلاین محبوبشان پخش کنند و از امکانات اتصال با کمک USB، اترنت و HDMI برای راحتی بیشتر بهتره ببرند.

CES_CineBeam_3

پروژکتور جدید ال‌جی آن قدر جمع و جور است که می‌توان آن را هر جایی برد و علاوه بر این، با هر محیطی سازگاری دارد. بنابراین، مشتریان قادر خواهند بود در کوتاه‌ترین زمان به تماشای محتوا بپردازند. این پروژکتور از دیگر پروژکتورهای‌‌ 4K و پیشگام کوچک‌تر است و با طراحی شیک و مدرنی که دارد در مشاهده تماشا حواس‌پرتی یا خللی ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل،‌ محصول جدید ال‌جی یک افزونه جذاب برای هر فضایی به حساب می‌آید.

CES-CineBeam-4

پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی میزان راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. کاربران این پروژکتور می‌توانند با استفاده از فرمان صوتی خود به قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی با هوش مصنوعی ال‌جی ThinQ دسترسی پیدا کنند. بینندگان می‌توانند عملکرد پروژکتور را با گفتن جمله turn off projector after the movie has finished به معنی «بعد از پایان فیلم، پروژکتور را خاموش کن» کنترل کنند یا حتی محتوای مورد نظر را برای نمایش به پروژکتور سفارش دهند (مثلا ویدیوهای یوگا را از یوتیوب پخش کن). بینندگان می‌توانند فهرستی از فیلم‌ها را با بازی هنرپیشگان مورد علاقه خود با گفتن نام بازیگر دلخواهشان در کنترل جادویی Magic Remote پیدا کنند. این کنترل جادویی علاوه بر این که حالات را تشخیص می‌دهد از نور پس‌زمینه برای کلیدهایش برخوردار است تا کاربر بتواند به راحتی پیمایش کند. کنترل Magic Remote با تشخیص حرکت به صورت خودکار روشن می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید