۰۱ اسفند ۱۳۹۸

با پروژکتور CineBeam ال جی همه جای خانه را سینمای 4K کنید

وقتی پروژکتور CineBeam ال جی دارید، می‌توانید سینمای خانگی را هر جای خانه که خواستید بنا کنید.

در واقع، با پروژکتورهای ال جی همه فضای دیوارها متعلق به شماست و می‌توانید سینمایی با نمایشگر 120 اینچ داشته باشید که تصاویری شگفت‌انگیز با کیفیت 4K واقعی را نمایش دهد.

پروژکتور ۴K UHD ال جی به لطف بهره‌مندی از فناوری مبتکرانه لیزر بدون چرخ ال‌جی و LED تجربه مشاهده بی‌نظیری را با دقت رنگ باورنکردنی امکان‌پذیر می‌کند. فناوری جدید این پروژکتورها تصاویر واضح‌تر و متفاوت‌تری نسبت به پروژکتورهای متداول با فناوری پردازش نور دیجیتال (DLP) ایجاد کرده و در نهایت جلوه‌های تصویری مزاحمی مانند افکت رنگین کمان، مات شدن و اعوجاج رنگ را برطرف می‌کند.

69316135_1785413494936878_5908102692652934092_n

پروژکتور HU85L ال‌جی چندین جایزه شامل ۲۰۱۹ CES Innovation Award ،Red Dot Design Award و iF Design Award دریافت کرده است. این پروژکتور از سیستم لیزری سه‌کاناله برای تولید رنگ بهره می‌برد و علاوه بر اینکه منبع نور لیزری قرمز و آبی از هم مجزا هستند، رنگ سبز هم با فناوری انحصاری لیزر بدون چرخ و LED ال‌جی و یک منبع نور آبی دیگر ایجاد می‌شود. این پیکره‌بندی منحصربه‌فرد منجر به رنگ‌های دقیق و شگفت‌انگیزی می‌شود و ضمن پوشش ۹۷ درصد فضای رنگ DCI-P3، حداکثر تا پردازش ۱۲ بیت رنگ را برای ارائه تصاویر واضح با جزییات باورنکردنی تا ۲۷۰۰ آنسی لومن خلق می‌کند.

فناوری پرتاب کوتاه یا UST در پروژکتور HU85L می‌تواند در فاصله ۵.۶ سانتی‌متر از دیوار تصویر ۹۰ اینچ را پدید بیاورد و وقتی در فاصله ۱۵ سانتی‌متر از دیوار قرار می‌گیرد، تصویر فوق‌العاده بزرگ ۱۲۰ اینچ را به نمایش می‌گذارد.

84550547_596476161200710_758829690348996293_n

پروژکتور جدید ال‌جی با پشتیبانی از فناوری HDR10 مشتریانی که عاشق تصاویر واقعی هستند را با سیاهی عمیق‌تر و رنگ‌های روشن‌تر شیفته خود می‌کند. فناوری TruMotion باعث می‌شود تصاویر زنده‌تر باشند و حرکات روی صفحه روان‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسند. علاوه بر این، گنجاندن فناوری ارتقای شش مرحله‌ای ۴K ال‌جی به کاربران امکان تماشای محتوای Full HD با کیفیت بسیار شفاف و واضح ۴K را می‌دهد.

پروژکتور CineBeam ال‌جی گزینه‌های فروانی برای پخش آنلاین محتوا و گزینه‌های متنوع ارتباطی دیگر نظیر USB، HDMI ،Ethernet و پخش آینه‌ای بی‌سیم (اندروید و iOS) را در اختیار کاربر می‌گذارد. کاربران این پروژکتور با برخورداری از سیستم عامل تحسین‌شده webOS 4.5 ال‌جی می‌توانند مستقیما به برنامه‌های کاربردی پرطرفداری برای پخش آنلاین محتوا نظیر نت‌فلیکس، آمازون، یوتیوب و سرویس‌های دیگر با استفاده از کنترل جادویی و هوشمند Magic Remote ال‌جی دسترسی داشته باشند. این ریموت کنترل محهز به کلیدهایی است که برای کاربری راحت‌تر حتی در تاریک‌ترین اتاق‌ها به نور پس‌زمینه مجهز است.

 

۱ نظر

حسین ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

قیمت پرژکتورچقدره ونحوه سفارش رالطف کنید

نظر دهید