۲۸ آبان ۱۳۹۷

پروژکتور جدید CineBeam ال‌جی؛ با کیفیت 4K و پشتیبانی از محتوای HDR و HDR 10

پروژکتور ۴K ال‌جی تصاویری حیرت‌انگیزی به کیفیت ۴K Ultra HD با تصاویر واضح‌تر و عمیق‌تر در ابعادی جمع و جور و قابل حمل ارائه می‌دهد.

ال‌جی به منظور توسعه پروژکتورهای خانگی با کیفیت ۴K UHD مدل CineBeam از سری HU80K را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد که اولین پروژکتور ۴K UHD  این برند است. این محصول جدید ال‌جی توانست جایزه “بهترین ابتکار نمایشگاه CES” را به دلیل برخورداری از ویدیوهای فوق‌العاده واضح و تجربه سینمای خانگی با طراحی زیبا و جمع و جورش دریافت کند.

انتظار می‌رود بازار پروژکتورهای ۴K با رشد سریعی رو به رو شود. به همین علت، ال‌جی اطمینان دارد که پیشگامی در بخش پروژکتور LED می‌تواند در بخش پروژکتور ۴K نیز تکرار شود.

پروژکتور جدید CineBeam ال‌جی فرمت‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند و محتوای آنلاین و دیسک‌های بلو-ری را با کیفیت بالا نمایش می‌دهند. این پروژکتور ال‌جی می‌تواند صفحه نمایش ۱۰۵ اینچ را با روشنایی شگفت‌انگیز ۲۵۰۰ لومن تولید کند و این محصول را به روشن‌ترین پروژکتور ال‌جی مبدل کند. پشتیبانی از محتوای HDR از نوع HDR 10 تجربه سینمایی خیره‌کننده‌ای را در خانه به نمایش می‌گذارد.

LG-4K-UHD-Projector_HU80K_1-e1515157433797

قابلیت Mirror Reflector یا بازتابنده آینه می‌تواند به عنوان پوشش لنز به کار رود و از پروژکتور در برابر گرد و خاک در محیط باز محافظت کند. دو بلندگوی ۷ وات قدرتمند با صدای واضح تجربه صوتی سینمایی و شگفت‌انگیزی را بدون نیاز به بلندگوهای خارجی یا ساندبار فراهم می‌کند.

ممکن است گمان رود پروژکتورهایی که از تصاویر ۴K  پشتیبانی می‌کنند سنگین‌وزن وگران‌قیمت بوده و نصب آنها سخت و عذاب‌آور باشد. مهندسان و طراحان ال‌جی بر این چالش غلبه کردند و ابعاد پروژکتور CineBeam  خود را بدون تأثیر منفی بر کیفیت تصویر کوچک کردند. در نتیجه، محصول ممتازی تولید شده است که نصف ابعاد پروژکتورهای ۴K را دارد و راحت حمل و نقل می‌شود. پروژکتورهای ۴K UHD  تجربه سینمایی عالی را به دلیل کیفیت تصویر ۴K  و ابعاد قابل حملشان ارائه می‌دهد. به این معنی که محیط فیلم می‌تواند در هر اتاقی و در هر زمانی ایجاد شود.

LG-4K-UHD-Projector_HU80K_2-e1515157451317

طراحی I شکل این پروژکتور به گونه‌ای است که قابلیت نصب روی زمین، دیوار یا آویزان شدن از سقف را دارد. با قابلیت Auto Cord و دستگیره حمل راحت، کاربران هرگز نمی‌‌خواهند پروژکتور۴K UHD  ال‌جی را با خودشان جایی ببرند بلکه در هر اتاقی و هر موقعیتی که باشند می‌توانند بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنند.


پروژکتور CineBeam ال‌جی از نظر تماشای محتوا هیچ کمبودی ندارند زیرا رابط کاربری webOS 3.5 برای تلویزیون هوشمند در این پروژکتور می‌تواند پرطرفدارترین سرویس‌های آنلاینی که محتوای ۴K را نشان می‌دهد را در دسترس کاربر قرار دهد. گزینه‌های اتصال استاندارد شامل پورت یو.اس.بی، اترنت،HDMI  و همین طور پشتیبانی بی‌سیم از دستگاه‌های خارجی نظیر ماوس و صفحه‌کلید می‌شود.

پروژکتور  ۴K لیزری CineBeam ال‌جی عنوان برترین طراحی صنعت را از جوایز طراحی Red Dot Design  به خود اختصاص داد و با کسب عنوان افتخارآمیز بهترین بهترین‌ها درخشید. این جایزه یکی از سه جایزه برتر طراحی در دنیا همراه با iF Design Awards و IDEA  به شمار می‌رود.

LG-4K-UHD-Projector_HU80K_3-e1515157470642

این پروژکتور لیزری ابعاد قابل حمل و طراحی روبه‌بالایی دارد که تنها با موتوری به شکل I و بدون آینه میسر می‌شود. پروژکتور لیزری ۴K ال‌جی تصاویری بسیار زیبا را در حالی که روی زمین قرار داده شده، روی دیوار نصب شده یا از سقف آویزان است، به نمایش می‌گذارد. دسته راحت و سیم جمع‌شوی ظاهری مرتب و شیک به این پروژکتور می‌دهد. پروژکتور CineBeam Laser 4K به دلیل تعادلی که در زیبایی و راحتی دارد و بهره‌مندی از نوعی طراحی متمایز، که شبیه هیچ پروژکتور دیگری نیست، توانست رأی مثبت داوران را به خود جذب کند.

LG-CineBeam-Laser-4K-e1523248904182

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید