۱۹ خرداد ۱۴۰۱

ال‌جی و خلق محیط‌های دنیای واقعی برای برجسته کردن فناوری‌های جدید در InfoComm 2022

ال‌جی آینده فناوری تجاری را با راه‌حل‌های دیجیتال ساینیج و دستیار ربات خودکار ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس فناوری‌های تجاری نوآورانه خود از جمله Transparent OLED Signage را در مجموعه متنوعی از محصولات ساینیج LED و دستیارهای ربات مستقل در لاس وگاس (ایالات متحده آمریکا) در InfoComm 2022 از 8 ژوئن به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت ال‌جی انواع سناریوهای مورد استفاده تجاری را در هفت منطقه متمایز نشان خواهد داد تا بگوید چگونه محصولات ال‌جی نیازهای تجاری را در اتاق‌های هیئت مدیره، بوتیک‌های خرده‌فروشی، دفاتر خانه‌های مسکونی، استودیوهای خلاق حرفه‌ای و موارد دیگر پشتیبانی می‌کنند.

در داخل غرفه، بازدیدکنندگان با پیاده‌سازی فناوری متفکرانه در فضاهایی آشنا می‌شوند که نشان می‌دهد چگونه تقریباً همه مشاغل امروزی می‌توانند از ابزارهای دیجیتال برای بهبود کارایی، بهره‌وری و تجربیات مشتری استفاده کنند.

تابلوی تبلیغاتی تجاری LED از بازدیدکنندگان در منطقه Retail Solutions ال‌جی با استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه 54 اینچی استقبال می‌کند و اجازه می‌دهد تا تجربه تماشای یکپارچه‌ای ایجاد کنند. بلوک LED جدید 54 اینچ ال‌جی (مدل LSAC) از نظر مساحت تقریباً چهار برابر بیشتر از کابینت‌های ال‌ای‌دی متداول استفاده می‌کند و اندازه منحصربه‌فرد آن به این مدل اجازه می‌دهد که از آن مانند یک صفحه نمایش 55 اینچی LCD با نصب آسان بهره ببرد. حتی متناسب با براکت‌های مدل‌های دیوار ویدیویی LCD موجود است.

اولین ربات چند منظوره خدمات مشتریان این شرکت، LG CLOi GuideBot، که برای ارائه راه‌یابی، امنیت بالا و فرصت‌های تبلیغاتی قدرتمند طراحی شده است، در منطقه Retail Solutions رونمایی می‌شود. چهره دیجیتال دوستانه LG CLOi GuideBot و دو صفحه نمایش لمسی بزرگ طراحی شده‌اند تا تجربه مشتری را تقریباً در همه جا از موزه‌ها و مراکز همایش گرفته تا سینماها و هتل‌ها متحول کنند.

منطقه پذیرش یا Reception zone، امکانات خلاقانه و جذاب نمایشگرهای OLED Signage شفاف ال‌جی را برجسته می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که چگونه نمایشگرهای 88 اینچیUltra Stretch  و علائم LED Ultra Slim ال‌جی می‌توانند پس‌زمینه‌های آموزنده و جذابی را ارائه دهند.

در منطقه راهکارهای همکاری و آموزش یا Collaboration and Education Solutions، بازدیدکنندگان فناوری‌هایی را تجربه خواهند کرد که اتاق‌های هیئت مدیره، اتاق‌های جلسه و اتاق‌های آموزشی/محیط‌های آموزشی را هدف قرار می‌دهند. محصولات نشان داده شده عبارتند از:

صفحه نمایش 136 اینچی LED All-in-One ال‌جی با کنترل‌کننده سیستم داخلی و بلندگوها، نسخه‌های 55 اینچی و 43 اینچی LG One:Quick Works و One:Quick Flex 4K All-in-one ابزار همکاری، یک تخته سفید تعاملی 86 اینچی LG CreateBoard، مانیتور جدید 28 اینچی LG DualUp با نسبت تصویر منحصر به فرد 16:18، یک مانیتور رومیزی 27 اینچی QHD Ergo Dual، یک لپ‌تاپ 15 اینچی LG gram  و یک فرمت بزرگ 98 اینچی تابلوهای UHD برای کلاس های درس.

منطقه مسکونی یا Residential zone به دو اتاق تقسیم شده است. منطقه سینمای خانگی LG MAGNIT را به نمایش می‌گذارد – کیفیت تصویر خیره‌کننده ایجاد شده توسط چندین میلیون پیکسل LED خودنورده به مردم اجازه می‌دهد از فیلم‌های مورد علاقه خود در خانه لذت ببرند. و منطقه Home Office دارای یک صفحه نمایش 43 اینچی One:Quick Flex، یک لپ تاپ 14 اینچی گرم ال جی و دو مانیتور دسکتاپ ارگونومیک QHD است که می تواند به طور مستقل برای ایجاد یک صفحه نمایش فوق عریض 32:9 یا یک نمایشگر 16:18 یا ارائه یک صفحه نمایش عمودی و افقی به طور همزمان به کار رود.

حرفه‌ای‌های خلاق و تولیدکننده فیلم و رسانه ممکن است به ویژه به منطقه OLED Pro Creative Studio علاقه‌مند باشند، که رنگ، وضوح و عملکرد استثنایی مانیتور دسکتاپ 32 اینچی UltraFine™ OLED Pro ال‌جی را نشان می‌دهد و می تواند با هود مانیتور و سنسور خودکالیبراسیون جداشونده تکمیل شود. دو نمایشگر 65 اینچی UltraFine™ OLED Pro، یکی روی دیوار و دیگری روی پایه، فضا را کامل می کند.

منطقه کنترل اتاق نشان می‌دهد که چگونه می‌توان ازAll-in-One LED ال‌جی با ابعاد 136 اینچی در مراکز فرماندهی استفاده کرد. به‌علاوه، پنل‌های 55 اینچی Even Bezel LCD این شرکت، انواع نمایشگرهای ویدیو وال را بدون هیچ گونه جدایی قابل تشخیصی بین پانل‌ها تشکیل می‌دهند. یک مانیتور رومیزی 43 اینچی IPS UHD در کنار یک مانیتور منحنی 49 اینچی IPS Dual QHD UltraWide نمایش داده می‌شود که نسبت تصویر 32:9 را ارائه می‌دهد.

در نهایت، منطقه پروژکتور شامل پروژکتورهای لیزری CineBeam با روشنایی بالا و پرتاب بسیار کوتاه (UST) ال‌جی 4K UHD و پروژکتور تجاری کاملاً جدید ProBeam است که نشان می‌دهد چگونه خط تولید گسترده این شرکت تقریباً برای هر موقعیت و نیازی راه‌حل‌های بهینه ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید