۲۲ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی و چالش‌های توسعه فناوری OLED

ال‌جی در بازار تلویزیون OLED هم پیشرو و هم سردمدار بلامنازع بوده است.

در طی سال‌های اول، در اصل صفحه‌نمایش‌های خلاقانه OLED به عنوان نسل آینده تلویزیون توسط کارشناسان صنعت، منتقدان تلویزیون و مشتریان در نظر گرفته می‌شدند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی از زمان معرفی تا کنون مدام رکوردشکنی کرده‌اند. تنوع در شکل و ابعاد و کیفیت تصویر بی‌همتا در این تلویزیون‌ها جوایز بی‌شمار و تقدیرهای برتری را از سوی مشتریان دریافت کرده است.

تلویزیون‌های اولیه OLED ال‌جی به عنوان فناوری جدید و پیشرفته قیمت نسبتاً بالایی داشتند. برخی از متخصصان صنعت شک داشتند مواد اولیه‌ای که در ساخت تلویزیون OLED به کار رفته است بتواند سرمایه‌گذاری در این فناوری را تشویق کند.

بالاخره، اولین تلویزیون‌های OLED در بازار تلویزیون‌های پیشرفته پشت ویترین فروشگاه‌ها برای خود جا باز کردند و ال‌جی به عنوان یک شرکت خطرپذیر توانست شهرت و آوازه‌ای برای خود به هم بزند. این پایداری و عزم جزم برای ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان به زودی به ثمر رسید و نتیجه داد. ال‌جی توانست آگاهی مشتریان را بالا ببرد و با بهبود وضعیت اقتصادی توانست قیمت تلویزیون‌های OLED را کاهش دهد تا در نهایت مجموعه محصولات OLED خود را برای وسعت بخشیدن به دایره انتخاب از نظر ابعاد نمایشگر و طراحی متنوع‌تر کند. تقریباً مدت زمان زیادی طول نکشید تا تلاش‌های ال‌جی به بار نشست.

4-1024x926

هر سال، ال‌جی گام‌های بلند و چشمگیری در فناوری OLED برمی‌دارد و پیشرفته‌ترین امکانات را در مجموعه تلویزیون‌های OLED خود می‌گنجاند. این تلاش مستمر با پویش‌های تمام‌نشدنی ال‌جی برای ساده و مؤثر کردن فرایند ساخت و کاهش هزینه تولید از طریق سرمایه‌گذاری در تسهیلات تولید پیشرفته و مدیریت ماهرانه زنجیره تأمین امکان‌پذیر شده است. ال‌جی سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است تا نشان دهد فناوری OLED به خوبی می‌تواند نیازهای مشتریان را برآورده کند. این تلاش‌ها منجر به ایجاد پایگاه مشتریان بزرگ‌تری شده است که تلویزیون‌های OLED را خریداری می‌کنند.

رسانه‌ها نیز بیش از قبل علاقه‌مند به فناوری OLED شده‌اند و این اشتیاق به تلویزیون OLED ال‌جی از رسانه‌های مختص فناوری فراتر رفته؛ تا جایی که رسانه‌های مشتری‌محور و سازمان‌های فناوری مشتری نیز به سوی OLED گرایش پیدا کرده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید