۲۲ شهریور ۱۳۹۶

نسل جدید فناوری OLED ال‌جی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

چراغ‌های خلاقانه OLED برای عقب خودرو به زودی در بسیاری از خودروهای اروپایی مهم به کار خواهد رفت.

ال‌جی اعلام کرد با معرفی اولین چراغ‌های پیشرفته OLED برای عقب خودرو در وسایل نقلیه سازندگان برتر اروپایی از فناوری‌های پیشرفته‌اش در زمینه قطعات خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال (2017 Frankfurt Motor Show) که از 14 تا 24 سپتامبر برگزار می‌شود رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، ال‌جی راهکارهای اتصال خودرو به اینترنت را برای خودروهای مفهومی خودران معرفی خواهد کرد. حضور ال‌جی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به دنبال حضورش در نمایشگاهای مهم خودرو در آسیا (پکن و شانگهای) و همین طور امریکای شمالی (دیترویت) پس از آغاز به کار رسمی بخش قطعات خودروی ال‌جی در سال 2013 بوده است.

LG-Frankfurt-Motor-Show

 چراغ‌های OLED ال‌جی برای عقب خودرو به پیشگامی جهانی این شرکت در تمام چیزهایی که با OLED تولید کرده است منتهی می‌شود. شرکت ال‌جی به عنوان پیشگام جهانی در تلویزیون‌های OLED تجربه عمیقی در گنجاندن فناوری‌های پیشرفته OLED در محصولاتی نظیر تلفن هوشمند، ساعت هوشمند و پنل‌های وسایل مختلف دارد. این چراغ‌های OLED عقب خودروی ال‌جی جمع‌وجورتر از ماژول‌های روشنایی قبلی هستند زیرا نیاز به نوردهی پشت ندارند و همچنین 85 تا 90 درصد کوچک‌تر از چراغ‌های متداول برای عقب خودرو هستند. چراغ‌های OLED ال‌جی خنک‌تر هستند و در اثر کار کردن داغ نمی‌کنند. به همین دلیل دوام و پایداری بیشتری در مقایسه با چراغ‌های معمولی دارند. ال‌جی علاوه بر این چراغ‌های OLED جدید برای عقب خودرو تصمیم دارد محصولات مبتکرانه دیگری مانند سیستم‌های پیمایش و مسیریابی روی داشبورد، سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی و دستگاه‌های دیگری برای تسهیل راحتی و آسایش نظیر دوربین‌های ADAS، پنل‌های LCD، کمپرسورهای برقی و دیگر امکانات را در معرض نمایش عموم گذارد.

LG-OLED-Rear-Lamp-02

صنعت قطعات خودرو یکی از کسب‌وکارهایی است که در فناوری جهانی سریع‌ترین نرخ رشد را دارد و انتظار می‌رود نقش بزرگ و مهمی در رشد آینده این شرکت نیز داشته باشد. دلیل عمده این رشد همکاری ال‌جی با جنرال موتورز در زمینه تولید خودروی برقی پرطرفدار شورلت بولت بوده است. ال‌جی در مجموع 11 قطعه و سیستم شامل موتور برقی، ماژول اینورتر انرژی، سلول باتری و ماژول‌های پرقدرت توزیع را در آن به کار برده است. به دلیل سهم بزرگی که ال‌جی در موفقیت خودروی Chevy Bolt داشته است، اوایل امسال، توسط شرکت جنرال موتورز جایزه ابتکار را دریافت کرده است. این عنوان در صدر عناوین افتخارآمیز و جوایز دیگری نظیر تأمین‌کننده برتر از سوی رنو و جایزه فناوری و ابتکار برتر از طرف شرکت ولکس واگن است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید