۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

گواهینامه Quantum Ultra برای سیستم‌های ال‌جی MAGNIT dvLED

سیستم دیوار ویدئویی LED پرچم‌دار ال‌جی (LED video wall ) با انتقال سیگنال بدون کابل و اتصال برق برای استفاده با پردازنده ویدئو دیواری Extron Quantum Ultra 4K تایید شده است.

Extron اعلام کرده است که سیستم های دیوار ویدئویی MAGNIT dvLED گواهینامه Quantum Ultra را دریافت کرده‌اند.

سری LG MAGNIT MicroLED LSAB009 هنگامی که با پردازنده Ultra 4K Videowall همراه شود، برای ارائه ثابت و پایدار محتوای منبع گواهینامه Quantum Ultra دریافت کرده است.

کیسی هال، معاون فروش و بازاریابی در سراسر جهان در Extron، گفت: «سیستم‌های LED با دید مستقیم روز به روز در حال محبوب‌تر شدن در چشم‌انداز دیوار ویدیویی هستند. اطمینان از سازگاری بین ویدیو وال و پردازنده های LED برای عملکرد مطمئن و بی نقص پیکسل ضروری است. قابلیت‌های فراوان پردازنده کوانتوم اولترا و قابلیت پیکربندی آن، همراه با ادغام نمایشگرهای ال‌جی MAGNIT دارای گواهینامه کوانتوم اولترا، تصاویری روشن و عملکردی عالی را برای هر برنامه ویدیووالی ارائه می‌دهد.»

دان اسمیت، معاون رئیس توسعه کسب و کار ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «پردازنده کوانتوم اولترا که کاملاً مکمل سیستم‌های dvLED با کارایی بالا مانند LG MAGNIT است، درجه بالایی از گرفتن تصویر و پایداری تصویر را ارائه می‌کند و نیاز به عیب‌یابی در محل را در صورت کنار هم قرار دادن این دو فناوری کاهش می‌دهد. این گواهی برای مشتریان ال‌جی معنادار است. فراتر از اطمینان از سازگاری نمایشگر و پردازشگر تصویر، عملکرد و انعطاف پذیری یکپارچه سازی سیستم‌های dvLED ال‌جی را بیشتر برجسته می‌کند.»

ال‌جی MAGNIT از مجموعه‌ای از LED های میکروسکوپی تشکیل شده است که فاصله‌ای بیش از یک میلی متر بین آنها وجود ندارد. اینLED های ریز قادر به بهبود روشنایی و دقت رنگ نسبت به نمایشگرهای معمولی LCD هستند و تولید یک اندازه تقریباً بی‌نهایت از اندازه صفحه را ممکن می‌سازند. نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی مزایای دیگری مانند بهره‌وری انرژی و زمان پاسخ سریع را نیز به همراه دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید