۲۸ آبان ۱۳۹۴

ال‌جی از بزرگترین نمایشگر OLED دنیا پرده‌برداری کرد

این نمایشگر تک منحصربه‌فرد در فرودگاه بین‌المللی اینچئون نصب شد تا به میلیون‌ها مسافر جادوی OLED را معرفی کند.

سئول، 19 نوامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، سازنده پیشگام OLED در جهان، از دو تا از بزرگترین نمایشگرهای OLED در دنیا در فرودگاه بین‌المللی اینچئون کره جنوبی پرده‌برداری کرد. ال‌جی به واسطه همکاری نزدیک با شرکت طراحی فرانسوی مشهور ویلموت و اسوسیِه (Wilmotte & Associés) توانست سازه‌های عظیمی را تولید کند که زینت‌بخش پایانه اصلی این فرودگاه، که برنده جایزه شده است، باشد.

OLED-Signage-Incheon-Airport_21

هر نمایشگر از 140 پنل OLED منحنی 55 اینچ تشکیل شده است که در مجموع یک تابلوی اعلانات دیجیتال با ارتفاع 13 متر ارتفاع و طول 8 متر را می‌سازد و در مجموع معادل 3 کانتینر بزرگ مخصوص صادرات است. این دو نمایشگر منحنی محتوای متنوعی دارد که قابلیت‌های فناوری OLED را به نمایش می‌گذارد؛ مثل آتش‌بازی‌های خیره‌کننده در آسمان شب. و از آنجا که هر پیکسل در نمایشگر OLED از خودش نور ساطع می‌کند، نیازی به نوردهی پشت LED نیست و باعث می‌شود هر دو نمایشگر به طرز باورنکردنی روشن و منعطف باشند و بتوان بدون کمترین محافظ آن را از سقف آویزان کرد.

OLED-Signage-Incheon-Airport_31

پارک وان-سو، رئیس و مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی اینچئون، گفت: «این 3 نمایشگر OLED مکملی بی‌عیب و نقص برای فناوری پیشرفته‌ای است که فرودگاه بین‌المللی ما به خاطر آن مشهور است. ما همیشه مشتاقانه برای میلیون‌ها مسافرِ سالانه فناوری پیشرفته خود را به نمایش می‌گذاریم که از کره نشأت گرفته است. OLED نمونه بارزی از آن است.»

OLED-Signage-Incheon-Airport_41

رُو سه-یانگ، معاون ارشد و رئیس محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با اینکه بزرگترین تابلوی دیجیتال OLED دنیا قطعاً چیزی است که باعث افتخار است، اما ما بیشتر به دلیل فرصت معرفی جادوی OLED به مسافرانی که از سراسر دنیا به اینجا می‌آیند هیجان‌زده هستیم. مزایای فناوری OLED فقط با چشم قابل درک است، در لغت نمی‌گنجد و قابل وصف نیست.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید