۰۴ آذر ۱۳۹۴

آغاز عرضه Nexus 5X ال‌جی؛ از فردا در ایران

فروش گوشی هوشمند Nexus 5X، محصول همکاری موفق گوگل و ال‌جی در طراحی ماهرانه نرم‌افزار و تولید سخت‌افزار، از فردا در ایران آغاز می‌شود.

هفته اول از فروش Nexus 5X در ایران منحصراً از طریق  3 نمایندگی‌ منتخب آریاشهر، تهرانپارس و چارسوی تهران صورت می‌پذیرد.

طرفداران مشتاق Nexus 5X می‌توانند از فردا با مراجعه به این نمایندگی‌ها در هفته اولِ قدم گذاشتن این گوشی هوشمند به بازار ایران از نخستین نفراتی باشند که اقدام به خرید این گوشی با گارانتی رسمی نموده و با استقبال از آن ورود Nexus 5X به ایران را خوشامد می‌گویند.

فروشگاه چارسو 66762279 – 66767243 – 66767245 – 66767269 تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ- مرکز خرید چارسو
آریا شهر 021-44222234 خیابان ستارخان- نرسیده به صادقیه- نبش چهار راه خسرو- پلاک 577 کد پستی : 1451696163
فروشگاه تهرانپارس 77714951 خیابان حجربن عدی – مابین خ 154 و 156 شرقی

Nexus 5X روح خانواده نکسوس را در کالبد خود دارد و از نظر عملکرد نیز قابلیت‌های چندرسانه‌ای حیرت‌انگیز و امنیت بیشتری را به همراه بهترین‌ امکانات در جثه جمع‌وجور و سبک‌وزن خود گنجانده است. در زیر نمایشگر 5.2 اینچ این محصول پردازنده شش‌هسته‌ای Snapdragon 808 با سرعتی بسیار بالا آرمیده است.

 Nexus 5X، مجهز به حسگر اثر انگشت و اولین تلفن هوشمندی است که با جدیدترین سیستم‌عامل موبایل گوگل، اندروید 6 مارشملو، وارد بازار می‌شود و الگویی برای تمام گوشی‌های هوشمند دیگر خواهد بود.

فروش Nexus 5X در فروشگاه‌های دیگر و سایر شهرهای ایران از هفته آینده آغاز خواهد شد.

۳ نظر

حسین ۵ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در خانواده ال جی جای گوشی مابین پرچمدار و میان رده خالی بود LG G4 هر چند نهایت هر چیز را دارد و در میان رقبا قیمت بسیار مناسبی دارد اما باز هم این گوشی در طیف گرانقیمت ها قرار دارد مشکل گوشی های میان رده ال جی هم رم پائین آنهاست که یک گیگابایت می باشد و تا کنون گوشی با رم دو گیگابایتی که تقریبا تمام نیاز کاربران را برآورده می سازد توسط ال جی عرضه نشده از طرفی گوشیهای نکسوس بیشترین هماهنگی را با سیستم عامل آندروید دارند و همانگونه که در نگارشهای جدید این سیستم عامل می بینیم علاوه بر افزایش امنیت کاربران حداکثر تلاش برای استفاده بهینه و کامل از سخت افزار معطوف گشته بنحوی که با ارتقاء نرم افزار شاهد کارائی گوشیهای قدیمی تر که قبلا با نسخه فدیمی تر آندروید کار می کردند این تفاوت کاملا ملموس می باشد با توجه به اینکه قیمت گوشی هنوز اعلام نشده اما اگر در محدوده قیمتی ۶۰% قیمت G4 قرار داشته باشد قطعا انتخاب خوبی برای کسانیکه هم امکانات خوب ( و نه عالی ) را در کنار قیمت خوب ( و نه ارزان ) طالبند خواهد بود .
موفق باشید

حرمی ۵ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

بالا خره اومد !!!

محسن ۶ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

این همه منتظر موندیم آخرش هم نسخه ۳۲ گیگ نیاوردید!
خورجین خورجین این بود خورجین؟

نظر دهید