۰۸ فروردین ۱۳۹۶

جشن “ابتکار برای زندگی بهتر” در هفته طراحی میلان

ال‌جی و تُکوجین یوشیوکا “ابتکار برای زندگی بهتر” را در هفته طراحی میلان جشن می‌گیرند.

طراح ژاپنی مشهور و ال‌جی با ایجاد حس آینده در نمایش OLED خود بر زیبایی طبیعت در طراحی، هنر و معماری متمرکز می‌شوند.

شرکت ال‌جی هفته گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد برای جشن 70 سالگی خود یک سازه هنری غول‌پیکر نوری را در هفته طراحی میلان 2017 به نمایش درآورد که بزرگ‌ترین نمایشگاه طراحی دنیا به شمار می‌رود. این اثر با عنوانS.F_Senses of the Future در Superstudio Piu نمایانگر حضور ال‌جی در این نمایشگاه خواهد بود که از 4 تا 9 آپریل برگزار می‌شود. ال‌جی تصمیم دارد علاقه و تعصب همیشگی این برند در طراحی و ابتکار را پررنگ کند.

LG-MDW-Key-Visual-02

ال‌جی با همکاری طراح مشهور، تکوجین یوشیوکا، که برای فنون تجربی خیره‌کننده و شگفت‌انگیزش شهره جهان است زیبایی طبیعت و پیچیدگی احساسات بشری را انعکاس می‌دهد. فلسفه طراحی ال‌جی از این باور نشأت می‌گیرد که سابقه فناوری و طراحی مبتکرانه باید در تجربه بشری تمرکز یابد. تنها در آن زمان است که می‌شود به نگرشی برای آینده همراه با هیجان و تخیل پی برد. ال‌جی و تکوجین یوشیوکا در نمایشگاه S.F_Senses of the Future  امیدوارند خوش‌بینی خود را برای آینده بشریت انعکاس دهند و با استفاده از نور و اشیای روزمره با ایجاد تجربه غوطه‌ورکننده تأثیری ماندنی را القا کنند.

Tokujin-Yoshioka1

نمایشگاه S.F_Senses of the Future  برای مطبوعات در 3 آپریل از ساعت 15 تا 18:30 عصر برای اصحاب رسانه برگزار می‌شود و بازدید عمومی از 4 تا 9 آپریل خواهد بود.

۱ نظر

حسين ۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

برغم اینکه رقبا سرمایه گذاری ال جی در فناوری OLED را به علت قیمت بسیار بالای آن در زمان عرضه نمونه های اولیه با ریسک بسیار بالا و محکوم به شکست می دانستند و علی رغم اینکه سامسونگ که تقریبا بصورت همنزمان با ال جی اولین محصول خود با فناوری OLED را روانه بازار کرد در سالهای اخیر فعالیت چندانی در این زمینه نداشت با توجه به استقبال خیلی خوب بازار از این فناوری در سال گذشته شاهد ورود برندهای معتبری مانند LOEWE المان و فیلیپس هلند به جرکه تولید کنندگان و عرضه کنندگان تلوزیونهای دارای فناوری OLED بودیم اما هنوز فاصله قیمتی و تعداد کم تولید و انحصاری بودن فناوری تولید پنل چهار رنگ ال جی هیچدام رقیب جدی برای ال جی بشمار نمی رند و کماکان و با فاصله بسیار زیاد رتبه نخست تولید تلوزیونهای با فناوری OLED در اختیار ال جی است

نظر دهید