۱۶ فروردین ۱۳۹۶

ال‌جی با نوآوری‌های خود روشنایی‌بخش هفته طراحی میلان شد

تُکوجین یوشیوکا به همراه ال‌جی با نمایشگاه حواس آینده هفته طراحی میلان را روشن کردند.

سازه‌های غول‌پیکر نوری بر فلسفه طراحی انسان‌محور ال‌جی در بزرگترین نمایشگاه طراحی جهان تأکید داشت.

هفته طراحی میلان (Milano Design Week) که از روز گذشته در میلان آغاز شده بزرگترین و مشهورترین نمایشگاه طراحی در سراسر دنیاست. نمایشگاه امسال میزبان سازه نوری غول‌پیکر و مشارکتی ال‌جی و طراح ژاپنی تکوجین یوشیوکا با عنوان TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future است و یک اثر خیره‌کننده برای به نمایش گذاشتن روابط انسانی با دنیای طبیعی و انعکاس فلسفه طراحی انسان‌محور ال‌جی به شمار می‌رود. این سازه از دیروز 4 آپریل در میلان به نمایش گذاشته شده و تا 9 آپریل می‌توان از آن بازدید کرد.

new_portrait-859x1024

یک بخش از نمایشگاه حواس آینده ال‌جی و تکوجین یوشیوکا داستان امید به آینده را از طریق اشیای معمولی در زندگی آدم‌ها، مانند صندلی‌های حواس آینده با عنوان S.F chair ، بازگو می‌کند. اما این صندلی‌ها صندلی‌های معمولی نیستند و بیشتر به صندلی‌های روایت‌شده در داستان‌های علمی شبیه هستند. در مجموع 17 صندلی با هنرمندی تمام با استفاده از نمایشگرهای OLED ال‌جی ساخته شده‌اند. این صندلی‌ها هم ثابت هستند و هم پویا زیرا فلاش‌های درخشان و مشعشعی از پنل‌های دو رو تابیده می‌شود و سرعت بالا و نامحسوس زندگی مدرن امروز را به تصویر می‌کشند. بازدیدکنندگان می‌توانند روی این صندلی‌ها بنشینند و همزمان نسل آینده فناوری نمایشگر را تجربه کنند.

key_visual_05-1024x742

بخش دیگر نمایشگاه “دیوار خورشید” نام دارد که یک سازه غول‌پیکر دیگر با 16 متر عرض و 5 متر طول است. این سازه از 30 هزار ماژول نوری OLED ساخته شده است که متفاوت از لامپ‌های معمولی هستند. این دیوار تشعشعات نور ملایمی را باز می‌تاباند که راحتی و گرمای آن حس روز روشن و آفتابی را القا می‌کند.

تصاویری از این نمایشگاه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. برای نمایش بزرگتر تصاویر، روی آنها کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید