۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس توسط سازمان حفاظت از محیط زیست شریک ستاره انرژی 2022 شناخته شد

ال‌جی الکترونیکس توسط سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده به عنوان شریک سال ستاره انرژی ( 2022 ENERGY STAR ) تقدیر شد.

ال‌جی که به‌خاطر «تعالی پایدار» در پایداری محیط‌ زیست شرکت برتر شناخته و تقدیر شد، جایزه فناوری نوظهور سازمان حفاظت محیط زیست را نیز برنده شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) توسط آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده (EPA) به عنوان شریک سال ستاره انرژی (2022 ENERGY STAR) شریک برتر پایدار انتخاب شد. این افتخار معتبر، که ال‌جی 9 بار از سال 2012 دریافت کرده است، تعهد مثال زدنی این شرکت به حفاظت از محیط زیست از طریق رهبری در محصولات و تبلیغات دارای گواهینامه ENERGY STAR را به رسمیت می‌شناسد.

ال‌جی در ماه گذشته، علاوه بر جایزه شریک سال، با اهدای سازمان حافظت از محیط زیست امریکا، جایزه فناوری نوظهور ستاره انرژی را برای 43 مدل یخچال فریزر ال‌جی، بیش از هر برند دیگری، دریافت کرد. مدل‌های برنده جایزه دارای کمپرسورهای تطبیقی پیشرفته هستند و از R-600a، مبرد با پتانسیل بسیار کم گرمایش جهانی (GWP) استفاده می‌کنند.

یخچال‌هایی که این امتیاز زیست‌محیطی را کسب می‌کنند، در مقایسه با زمانی که کمپرسور در حالت سرعت ثابت است، حداقل ۲۵ درصد از حداقل استاندارد فدرال بهتر عمل می‌کنند. محصولات شناخته شده حاوی GWP پایین (زیر 15) مبرد و کف نیز هستند. کمپرسور خطی اینورتر موجود در سری یخچال‌های ال‌جی به‌طور مؤثری غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه داشته و سطح صدا را در مقایسه با مدل‌های معمولی ال‌جی پایین‌تر نگه می‌دارد.

هر ساله، برنامه ستاره انرژی از گروهی از کسب و کارها و سازمان‌هایی که کمک‌های برجسته‌ای در حفاظت از محیط زیست از طریق دستاوردهای انرژی برتر داشته‌اند، تقدیر می‌کند. برندگان جایزه ستاره انرژی صنایع خود را در تولید، فروش و پذیرش محصولات، خانه‌ها، ساختمان‌ها، خدمات و استراتژی‌های کم‌مصرف انرژی رهبری می‌کنند. این تلاش‌ها برای مبارزه با بحران آب و هوا و حفاظت از سلامت عمومی ضروری است.

ال‌جی در قالب ابتکار «تاثیر منفی صفر بر محیط‌زیست» قصد دارد سایت‌های تولید بیشتری ایجاد کند که تأثیر مثبتی بر محیط‌ زیست بگذارد. ال‌جی برای اطمینان از دستیابی این شرکت به اهداف طولانی خود برای خنثی‌سازی کربن و اقتصاد دورانی، اعلام کرد که قصد دارد استفاده از پلاستیک‌های مبتنی بر پتروشیمی را با وارد کردن 600000 تن پلاستیک بازیافتی در فرآیند تولید خود تا سال 2030 کاهش دهد و بازیابی زباله های الکترونیکی تقریبا دو برابر شده و تا آن زمان به 8 میلیون تن رسیده است.

مایکل اس. ریگان، مدیر EPA، گفت: «ال‌جی نشان می‌دهد که برای ساختن آینده‌ای پایدارتر چه چیزی لازم است. آنها یک بار دیگر نشان می دهند که اقدام در حمایت از اقتصاد انرژی پاک می تواند نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای تجارت و مشتریان نیز مفید باشد. ما می دانیم که برای مقابله با بحران آب و هوا، همه ما با هم همکاری می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید