۱۸ بهمن ۱۴۰۰

جدیدترین گاز و مایکروویو ال‌جی با قابلیت‌های پیشرفته

اجاق گاز جدید ال‌جی قدرت و کنترل حرارت بیشتری را برای روش‌های مختلف پخت، از جوشاندن تا دم کردن، فراهم می‌کند.

اجاق گاز و فر دوگانه InstaView ال‌جی جدیدترین لوازم هوشمند در مجموعه تجهیزات آشپزخانه ال‌جی هستند. طیف جدید چندین عملکرد پخت و پز را ارائه می‌دهد، از جمله کانوکشن، سرخ کردن با هوا و هواپز. محدوده 6.9 فوت مکعبی فر ال‌جی همچنین به فناوری InstaView مجهز است که پس از دو ضربه به درب شیشه ای، داخل فر روشن شده و گرمای موجود در دستگاه را حفظ می‌کند.

این طراحی بسیار جذاب، علاوه بر ظاهر بسیار شیک و مدرنی که دارد، به پخت هر چه بهتر غذاها، کیک‌ها و شیرینی‌ها کمک می‌کند، باعث جلوگیری از اتلاف هوای داغ درون فر می‌شود و بدون ایجاد اختلال در فرآیند پخت و پز یا اتلاف برق، می‌توانید ببینید که پخت غذایتان چگونه پیش می‌رود. البته، این به این معنی است که درب فر خود را به اندازه کافی تمیز نگه دارید تا فضای داخل را ببینید،

بنابراین، فناوری جدید EasyClean در دمای پایین و همچنین برنامه استاندارد خود تمیزشوندگی در دمای بالا در این اجاق­ گازها بسیار مفید است و از چسبیدن مواد غذایی و چربی به بدنه‌ دستگاه جلوگیری می‌کند. به‌طوری‌که تنها با یک دستمال مرطوب می‌توان دستگاه را تمیز نگه داشت.

فناوری ProBake Convection ال‌جی کنترل دقیق دما و جریان هوا را امکان‌پذیر می‌کند. تمیز کردن سطح داخل فر نیز آسان است و به چیزی جز آب برای تمیز کردن نیاز ندارد. اجاق گاز قدرت و کنترل حرارت بیشتری را برای روش‌های مختلف پخت، از جوشاندن تا دم کردن، فراهم می‌کند.

مایکروویو جدید 2.1 فوت مکعبی مانند فناوری بخارپز عمل می‌کند؛ یک پنجره عریض با شیشه سکوریت؛ یک پوشش داخلی پیشرفته؛ و روکش فلزی ضد اثر انگشت. وجود دریچه کشویی به کاهش بوی آشپزی کمک کرده و تهویه را تقریباً در کل سطح اجاق گاز فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید