۰۶ شهریور ۱۴۰۱

فناوری؛ کلید پنهان برای ارتقای زندگی لوکس (قسمت دوم)

در مطلب هفته پیش، خوانیدیم که اولیویا پالرمو، سفیر LG SIGNATURE و نام آشنا در دنیای مد و زیبایی، در مصاحبه‌ای به عنوان مرجع نهایی در مورد زندگی پیشرفته، فلسفه خود را در مورد آنچه که زندگی لوکس واقعی را شکل می‌دهد به اشتراک گذاشت.

پالرمو فکر می‌کند زندگی لوکس هرگز نباید به قیمت کارکرد تمام شود. او از محصولات لایف استایل اجتناب می‌کند اما رابطه دیرینه او با LG SIGNATURE، برندی مترادف با زیبایی‌شناسی ظرافت و عملکرد برجسته، همیشه درخشان بوده است.

در ادامه این مطلب، قسمت دوم از مصاحبه‌ای را خواهید خواند تا ببینید چگونه اولیویا پالرمو از طریق جدیدترین دستگاه‌ها و لوازم LG SIGNATURE با در نظر گرفتن تجمل و راحتی، سبک زندگی خود را ارتقا می‌دهد.

نظر شما در مورد خط تولید LG SIGNATURE بر اساس تجربه شما چیست؟

تمام محصولات LG SIGNATURE که من تجربه کرده ام بهترین ها در دسته خود هستند. آنها ملموس هستند، فناوری پیشرفته دارند و همه گزینه‌هایی را که احتمالاً می‌توانید نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ بدون اینکه استفاده از آن بیش از حد پیچیده باشد. و آنها ظاهر شگفت‌انگیزی نیز دارند. بنابراین، شما از به نمایش گذاشتن آنها خوشحال هستید.

چه چیزی در دکوراسیون خانه بیشترین اهمیت را دارد؟

جدا از آثار هنری‌ام که فقط باید زیبا باشند، انتظار دارم همه چیز به درستی کار خود را انجام دهد. داشتن کاناپه‌ای که باورنکردنی به نظر می‌رسد اما نشستن روی آن راحت نیست، فایده‌ای ندارد. اینجاست که LG SIGNATURE بسیار هوشمند بوده و محصولات آنها عملکرد شگفت‌انگیزی دارند، اما همچنین عالی به نظر می رسند.

آیا دوست دارید با آخرین فناوری‌ها همراه باشید؟ اگر چنین است، آیا فناوری‌ای وجود دارد که این روزها به آن علاقه خاصی داشته باشید؟

در زمان‌های اخیر، احساس کرده‌ام که نمی‌توانم با تکنولوژی همگام باشم، به نظر می‌رسد برخی چیزها خیلی سریع تغییر می‌کنند. وقتی به تغییراتی که در 10 سال گذشته رخ داده فکر می کنم، ذهنم را به هم می‌ریزد و البته، تلفن من می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد که من حتی از آنها اطلاعی ندارم! اما آنچه واقعاً شگفت‌انگیز است این است که چگونه فناوری در چنین مسیری پایدار پیش می‌رود، برندها در حال توسعه محصولاتی هستند که به همه ما کمک می‌کنند تا انتخاب‌های بهتری داشته باشیم. یخچال‌هایی که مجبور نیستید آن‌ها را باز کنید تا ببینید چه چیزی داخل آن است، ماشین لباسشویی‌هایی که آب کمتری مصرف کرده و از لباس‌های شما برای ماندگاری بیشتر محافظت می‌کنند.

یک سالگی برند زیبایی “‘Olivia Palermo Beauty ” را تبریک می‌گوییم. این نقطه عطف برای شما چه معنایی دارد؟

هر کسی که کسب و کار خود را دارد به شما خواهد گفت که چقدر از گذراندن سال اول هیجان زده است. البته این یک نقطه عطف است، اما ما هنوز در آغاز این ماجراجویی هستیم و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. ما در مسیر برنامه خود هستیم و برای دومین سال بسیار هیجان زده هستم.

ادامه این مطلب را در پست‌های بعدی وبلاگ ال‌جی بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید