۲۹ مرداد ۱۴۰۱

فناوری؛ کلید پنهان برای ارتقای زندگی لوکس (قسمت اول)

اولیویا پالرمو، سفیر LG SIGNATURE، نام آشنا در دنیای مد و زیبایی و همچنین مرجع نهایی در مورد زندگی پیشرفته، فلسفه خود را در مورد آنچه که زندگی لوکس واقعی را شکل می‌دهد به اشتراک می‌گذارد.

پالرمو فکر می‌کند زندگی لوکس هرگز نباید به قیمت کارکرد تمام شود. او از محصولات لایف استایل اجتناب می‌کند زیرا اگرچه چشم‌نواز هستند، اما فاقد آسایش و آسایشی هستند که انسان‌های مدرن در سال 2022 سزاوار آن هستند. از این رو رابطه دیرینه او با LG SIGNATURE، برندی مترادف با زیبایی‌شناسی ظرافت و عملکرد برجسته، همیشه درخشان بوده است.

در ادامه این مطلب، قسمت اول از مصاحبه‌ای را خواهید خواند که چگونه اولیویا پالرمو از طریق جدیدترین دستگاه‌ها و لوازم LG SIGNATURE با در نظر گرفتن تجمل و راحتی، سبک زندگی خود را ارتقا می‌دهد. علاوه بر این چند کلمه روشنگر و الهام‌بخش در مورد پروژه‌های زیبایی آینده‌اش، افکارش در مورد فناوری پایدار و نکات مد و ورودی افسانه‌ای به دنیای مد را دریافت خواهید کرد.

این اواخر اوضاع چطور بوده است؟

من هم مثل اکثر مردم پستی و بلندی ها را پشت سر گذاشته‌ام. من خیلی خوشحال بودم که اخیراً برای نمایش‌های مد لباس در پاریس حضور داشتم، در نهایت احساس می‌کنم که اوضاع واقعاً به حالت عادی برگشته است. احساس بسیار خوبی است که می‌توانم دوباره سفر کنم. اما از طرف دیگر، من هر روز دلم برای سگم، آقای باتلر، تنگ می‌شود. او 16 سال همراه و بهترین دوست من بود و من هنوز در تلاشم تا باور کنم او دیگر بین ما نیست.

در حال حاضر به چه چیزی بیشتر علاقه دارید؟

من واقعاً روی کسب و کار روزمره خودم Olivia Palermo Beauty و البته ادامه کار خود با LG SIGNATURE متمرکز هستم. من همیشه گفته‌ام که بسیاری از الهامات خلاقانه من از حضور در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف و دیدن شیک پوشی افراد است. بنابراین، در نهایت بازگشت به آنجا برایم شگفت انگیز بوده و این یک بار خلاقانه است!

شما مدتی است که سفیر LG SIGNATURE هستید. چه ارزش‌هایی را می‌توانید با این برند برتر به اشتراک گذارید؟

فلسفه سبک و پایداری LG SIGNATURE واقعاً در من طنین انداز شده است و قطعاً یکی از دلایلی بود که باعث شد ما بتوانیم با هم کار کنیم. صنعت مد مجبور شده است برای بهبود ردپای محیطی خود بسیار سخت کار کند و هنوز کار زیادی برای همه ما وجود دارد که باید انجام دهیم، اما من فکر می‌کنم که واقعاً مراقبت از لباس‌هایی که برایشان ارزش قائل هستیم  اهمیت دارد زیرا می‌خواهیم ماندگار شوند و مالکان جدید بتوانند از آنها لذت ببریم. شاید این کاری است که همه ما می‌توانیم انجام دهیم. ماشین لباسشویی و خشکشویی LG SIGNATURE این کارها را بسیار آسان می‌کند. قدرت تشخیص آن به گونه‌ای است که می‌تواند پارچه را برای استفاده از کارآمدترین مقدار مواد شوینده و آب وزن کند و برنامه ظریف به این معنی است که تقریباً همه چیز را می‌توان در خانه تمیز کرد. بسیاری از ما می‌دانیم که در مورد پایداری باید بهتر عمل کنیم. بنابراین، محصولاتی مانند طیف SIGNATURE LG این کار را برای ما بی دردسر می‌کنند و همچنین فوق‌العاده شیک به نظر می‌رسند.

ادامه این مطلب را در پست‌های بعدی وبلاگ ال‌جی بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید