۱۹ تیر ۱۴۰۰

هدف ارزشمند LG SIGNATURE در برگزاری حراج خیریه “با همدیگر قوی‌تر”

این رویداد آنلاین 10 روزه مشارکت با مسابقات قهرمانی Amundi Evian و گلف بازان برتر جهان را پررنگ می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) آغاز مزایده خیریه 10 روزه آنلاین خود به نام STRONGER TOGETHER (به معنی”با همدیگر قوی‌تر”) را برای بهره‌مندی سازمان Sur les bancs de l’école، سازمان فرانسوی حامی خانواده‌های کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (ASD)، اعلام کرد. این حراج مشارکت برند ال‌جی سیگنچر با مسابقات قهرمانی Amundi Evian Championship 2021، یکی از مشهورترین مسابقات مهم در گلف بانوان را که در کلوپ گلف Evian Resort فرانسه بازی می‌کند، برجسته خواهد کرد.

این حراج، علاوه بر بهره‌مندی از هدفی ارزشمند، به طرفداران فرصت تعامل مجازی با دو نفر از بزرگترین نام‌های گلف زنان را می‌دهد. تمام عواید حراج به Sur les bancs de l’école اهدا خواهد شد که در سال 2008 تاسیس شده و در حال حاضر روزانه از 200 خانواده حمایت می‌کند. همه‌گیری کرونا و تحصیل در خانه به ویژه دانش‌آموزان اوتیسم را تحت تأثیر قرار داد و ال‌جی مفتخر است که از کار سازمان حمایت می‌کند زیرا به خانواده‌های آسیب دیده کمک می‌کند سفر طولانی به زندگی عادی را آغاز کنند.

حراج خیریه STRONGER TOGETHER که تا 18 جولای در ساعت 14:59 (به وقت گرینویچ) ادامه خواهد داشت و بازیکنان برتر زن از جمله Ko Jin-young و Park Sung-hyun از کره جنوبی، که ال‌جی به ترتیب از سال 2020 و 2016 حمایت مالی آنها را انجام می‌دهد، شرکت خواهند کرد. طرفداران گلف می‌توانند در مزایده شرکت کنند و موارد منحصر به فرد را پیشنهاد دهند؛ مواردی که توسط بسته قهرمانی Amundi Evian با LG SIGNATURE OLED R برجسته شده است. این تلویزیون تنها تلویزیون قابل شارژ جهان با گزینه حکاکی سفارشی و پوشش بلندگوی پارچه‌ای در چهار رنگ منحصر به فرد است. سه بلیط به مسابقات Pro-Am در مسابقات قهرمانی آموندی اویان سال آینده نیز جزو جوایز خواهد بود. یخچال LG SIGNATURE و LG SIGNATURE Wine Cellar نیز در این مراسم 10 روزه به حراج گذاشته می‌شوند.

افزون بر این، آیتم‌هایی توسط مدافع عنوان قهرمانی، Ko ، اهدا شده است که شامل Epic Flash Driver او بود  که در سال 2020 پس از شیوع همه‌گیر استفاده شد. در حالی که Park پیراهن دست‌نویس و دستکش خود را اهدا کرد. کلیه اقلام حراجی قاب‌بندی و تأیید اعتبار می‌شوند و برای برندگان آماده خواهند شد تا به عنوان افزودنی‌های رشک‌انگیز به مجموعه‌های علاقه‌مندان به گلف نمایش داده شوند.

لی جئونگ سئوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ‌ال‌جی الکترونیکس، گفت: «محصولات LG SIGNATURE مانند بهترین محصولات در گلف زنان، به ارائه عملکردی بی‌نظیر معروف هستند. حراج خیریه STRONGER TOGETHER که با مشارکت مسابقات قهرمانی Amundi Evian برگزار می‌شود، طرفداران را به برخی از درخشان‌ترین ستاره‌های بازی نزدیک می‌کند اما مهمتر از همه، به حمایت از کارهای مهم Sur les bancs de l’école کمک خواهد کرد.»

اطلاعات بیشتر را می‌توان در LG SIGNATURE.com و حساب های رسمی اینستاگرام و فیس‌بوک یافت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید