۱۴ شهریور ۱۴۰۱

تلویزیون‌های ال‌جی با پلتفرم جدید NFT اتاق نشیمن را به گالری هنری دیجیتال تبدیل می‌کنند

با رونق بازار NFT یکپارچه و ارائه راهکارهای پرداخت ایمن و مطمئن، آزمایشگاه هنری ال‌جی (LG Art Lab) روشی جدید و جذاب برای لذت بردن و تجارت هنر دیجیتال در تلویزیون‌های ممتاز ال‌جی ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) پلتفرم توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را با نام LG Art Lab یا آزمایشگاه هنری ال‌جی راه‌اندازی کرده است. پلتفرم جدید که اکنون در ایالات متحده در تلویزیون‌های webOS 5.0 یا جدیدتر این شرکت ارائه شده و مستقیماً از صفحه اصلی قابل دسترسی است، به کاربران امکان می دهد تا از آثار هنری دیجیتال با کیفیت بالا خرید، فروش و لذت ببرند. تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی با ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده و ارائه چندین اندازه صفحه نمایش بزرگ برای انتخاب، رسانه مناسبی برای نمایش مجموعه NFT هستند.

این پلتفرم یک راهکار راحت و تک مرحله‌ای برای مشاهده و تجارت NFT در خانه، شامل ویژگی LG Art Lab Drops است که هنرمندان را توصیف می‌کند و پیش‌نمایشی از کارهای جدیدی که به زودی برای پلتفرم عرضه می‌شوند، ارائه می‌دهد. در همین حال، شمارش معکوس Live Drops در لحظه به کاربران اطمینان می‌دهد که هرگز فرصتی را برای دریافت NFT « حذف شده» از دست نمی‌دهند.

پلتفرم جدید ال‌جی، مبتنی بر شبکه Hedera، پرکاربردترین، پایدارترین دفتر کل عمومی در سطح سازمانی برای اقتصاد غیرمتمرکز، خرید و فروش را تا حد امکان ساده می‌کند و کدهای QR که روی صفحه را در خود جای داده است به کاربران امکان می‌دهد به سرعت تراکنش‌ها را از طریق Wallypto ، کیف پول ارز دیجیتال برای گوشی‌های هوشمند، انجام دهند.

وقتی خرید انجام شد، NFT را می‌توان در بازار آزمایشگاه هنری ال‌جی یا LG Art Lab معامله کرد. اینجا جایی است که کاربران می‌توانند به راحتی تاریخچه تراکنش‌ها را مشاهده کنند. در حالی که در بخش My Collection قادر خواهند بود تمام آثار هنری متعلق به خود را تحسین کنند.

هنگامی که NFT ها روی صفحه نمایش‌های سینمایی با نسبت تصویر 16:9 تلویزیون‌های ال‌جی به نمایش در می‌آیند، به طور کامل جان می‌گیرند؛ به خصوص در تلویزیون‌های OLED این شرکت که از پیکسل‌های خودنورده برای ارائه کنتراست بی‌نهایت، رنگ‌های سیاه جوهری و دقت رنگ استثنایی بهره می‌برند.

لابراتوار هنری ال‌جی که برای طرفداران هنر معاصر پذیرفته می‌شود، از اولین اثر هنری دیجیتالی مجسمه‌ساز معروف بری ایکس بال (Barry X Ball) استقبال می‌کند. بری ایکس بال که به دلیل تفسیر مجدد مجسمه‌های کلاسیک و مدرنیستی با استفاده از جدیدترین فناوری‌های اسکن و چاپ سه بعدی و همچنین تکنیک‌های سنتی شهرت دارد، اکنون با آثار دیجیتالی منحصر به فرد سری Metal اولین حضور هیجان انگیز خود را در دنیای هنر NFT انجام می دهد.

اولین مورد از این شاهکارهای NFT که تمام بافت‌ها، جزئیات و مواد، از جمله فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی، به کار رفته در مجسمه‌های فوق‌العاده این هنرمند را به‌خوبی به تصویر می‌کشد، از طریق ویژگی LG Art Lab Drops در هفته‌های آینده با «Stone» در دسترس خواهد بود. مجموعه و آثار دیگر هنرمندان به صورت ماهانه اضافه می‌شود.

تلویزیون‌های نسل بعدی ال‌جی با کیفیت تصویر بی‌نظیر و زیبایی‌شناسی شیک و مینیمالیستی، در چندین رویداد برجسته در تقویم دنیای هنر، از جمله Frieze Seoul که اخیراً برگزار شده، حضور یافته‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایشگاه هنری ال‌جی، لطفاً به www.lgartlab.com مراجعه کنید.

۱ نظر

حسین ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ

قطعا تولید تلوزیونهای OLED با سایز متوسط و کوچک و در عین حال با وضوح فراتر از HD از سوی دست اندرکاران صنعت تلوزیون همواره بعنوان چالش توسعه این فناوری یاد می شد مهمتر از ان اینکه در فناوری منحصر به فرد ال جی بجای سه پیکسل فرغی از ۴ پیکسل فرعی یعنی سه رنگ اصلی ابی و سبز و قزمز و پیکسل سفید با نور سفیذ درخشان برایافزایش کنتراست و افزایش طول عمر مفید صفحه نمایش تلوزیون استفاده شده اگر تصور کنید که هر یک از این پیکسل های فرعی جداگانه باید برق رسانی شوند تا امکان روشن و خاموش کردن انها بصورت مستقل فراهم گردد و در یک تلوزیون ۴K با بیش از ۸ میلیون پیکسل اصلی حدود ۳۳ میلیون پیکسل فرعی وجود دارد اوج فناوری بکار رفته در تلوزیونهای اولد ال جی نمایان می گردد حدود سه سال قبل ال جی توانست پنل ۴۸ اینچ OLED را بصورت تجاری تولید و شاهد عرضه تلوزیونهای ۴۸ اینچ ال جی و در کنار ان تلوزیون ۴۸ اینچ سونی مجهز به پنل ال جی بودیم امسال ال جی توانست تلوزیون OLED با وضوح فراتر از HD در سایز ۴۲ اینچ را عرضه نماید که در عین حال که کوچکترین تلوزیون با صفحه OLED است صفحه ان امکان استفاده در حالت تخت و منحنی با میزان تحدب دلخواه کاربر را دارد تقریبا د سال از عرضه تلوزیونهای منحنی به بازار می گذرد و اولین تلوزیون OLED ال جی با صفحه منحنی نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی به بازار عرضه شد اما در عین حال که تماشای این تلوزیونها از زاویه روبرو لذت بخش است بشدت با مشکل زاویه دید محدود مواجه و تماشای دسته جمعی تلوزیون را با چالش مواجه میساخت اما این سری از تلوزیونهای ال جی با قابلیت تنظیم انحنا و یا استفاده در جالت تخت این مشکل را بصورت کامل مرتفع نموده است

نظر دهید