۲۸ مهر ۱۴۰۱

معرفی مانیتور هوشمند ال‌جی با webOS و پنل ۳۲ اینچ 4K

اولین مانیتور هوشمند ال‌جی با پنل ۳۲ اینچ 4K، درگاه‌های متنوع و سیستم‌عامل webOS رونمایی شد. این مانیتور از دو اسپیکر پنج وات نیز بهره می‌برد.

این مانیتور با مدل LG Smart Monitor 32SQ780S مجهز به پنل ۳۲ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این مانیتور محتوای بصری را با وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل (4K) نمایش می‌دهد و توانایی پوشش ۹۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را دارد.

مانیتور هوشمند ال‌جی مجهز به دو درگاه HDMI است که یکی از آن‌ها با eARC سازگاری دارد. این مانیتور همچنین از سه درگاه USB Type-A و یک درگاه USB Type-C با توان ۶۵ وات و درگاه اترنت گیگابیتی استفاده می‌کند. 32SQ780S از وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند و دو اسپیکر پنج وات (با توان صوتی مجموعا ۱۰ وات) دارد.

مانیتور ال‌جی با سیستم‌عامل webOS 22 دردسترس قرار می‌گیرد، بنابراین، مجهز به تمامی قابلیت‌هایی است که در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت ارائه می‌شوند. یکی از قابلیت‌های جالب، دسترسی به تمامی سرویس‌های مهم استریم محتوا نظیر نتفلیکس است.

مانیتور هوشمند ال‌جی از ThinkQ Home و Magic Remote و حتی Apple AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند. براساس اعلام رسمی، مانیتور ۳۲ اینچ 32SQ780S مجهز به پایه‌ی Ergo است. استفاده از این پایه باعث می‌شود که بتوان ارتفاع و شیب مانیتور را تنظیم کرد؛ حتی می‌توان مانیتور را به حالت عمودی درآورد.

اولین مانیتور هوشمند ال‌جی مدل LG Smart Monitor 32SQ780S با قیمت ۵۰۰ دلار در آمریکا عرضه می‌شود. اما فعلاً مشخص نیست که این محصول در سایر بازارها نیز دردسترس قرار می‌گیرد یا نه.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید