۲۷ مهر ۱۴۰۱

ال‌جی و تجلیل از سنت‌های تکواندو در آفریقای جنوبی

تکواندو یک هنر رزمی سنتی است که از کره سرچشمه گرفته و محبوبیت فوق العاده ای در سراسر جهان به دست آورده است. محبوبیت این ورزش به اندازه ای بود که در تابستان 2000 به یک ورزش المپیک رسمی تبدیل شد. تکواندو در سراسر جهان به عنوان راهی عالی برای توسعه و حفظ انضباط شخصی شناخته شد. میلیون‌ها نفر علاوه بر داشتن بدنی سالم، عاشق سنت‌ها و هنر تکواندو و هر چیزی که این ورزش نشان‌دهنده آن است، شده‌اند.

برای ترویج این ورزش فراگیر در سراسر قاره سرزنده آفریقا، سفارت جمهوری کره از سال 2009 هر ساله میزبان جام سفیر در تکواندو است و این اولین سالی است که ال‌جی با مشارکت سفارت جمهوری کره و انجمن تکواندو آفریقای جنوبی از جام تکواندو حمایت می‌کند.

در طی سخنان افتتاحیه مسابقات، پارک چول جو، سفیر کره در آفریقای جنوبی، بر محبوبیت فزاینده تکواندو در آفریقای جنوبی تاکید کرد و نشان داد که چگونه همکاری بین کره و آفریقای جنوبی در طول سال‌ها تقویت شده است. این رویداد مملو از نمایش‌های دیدنی بود؛ از جمله نمایش مهارت‌های چشمگیر و پرانرژی که توسط کوکیوون، هیئت حاکمه رسمی تکواندو دولت کره جنوبی، و ورزشکاران با استعدادی از آفریقای جنوبی که با موسیقی سنتی زیبای کره‌ای همراه بود، اجرا شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از محصولات منتخب ال‌جی که در این رویداد به نمایش گذاشته شده‌اند، لذت ببرند و آنها را تجربه کنند. این لوازم شامل تلویزیون نانوسل ال‌جی، تلویزیون QNED ال‌جی، ال‌جی OLED evo، ال‌جی استایلر و یخچال ال‌جی اینستاویو می‌شود. علاوه بر این، ویدیوهای تبلیغاتی حمایت از پیشنهاد بوسان برای نمایشگاه جهانی 2030 در تلویزیون‌های ال‌جی نمایش داده شد که نمونه دیگری از حمایت ال‌جی از این پیشنهاد پس از پخش ویدیوهای تبلیغاتی در نمایشگرهای میدان تایمز، نیویورک و سیرک پیکادلی، لندن است.

ال‌جی به حمایت و میزبانی از رویدادهای فرهنگی مختلف که تجارب و فرصت‌های جدیدی را در اختیار مردم محلی قرار می‌دهد، ادامه خواهد داد، زیرا این شرکت گامی دیگر به سوی تبدیل شدن به یک نیروگاه جهانی برای فرهنگ و فناوری برمی‌دارد و با پیام «خوب زندگی» خود امید و روحیه را گسترش می‌دهد.

ارائه شده توسط ال‌جی آفریقای جنوبی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید