۱۱ مهر ۱۴۰۱

رونمایی ال‌جی از بزرگترین تلویزیون OLED جهان در نمایشگاه تجاری آمریکا

تلویزیون‌های OLED توانستند 33.2 درصد از کل فروش تلویزیون‌های ال‌جی در نیمه اول را به خود اختصاص دادند.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که بزرگترین تلویزیون دیود ساطع کننده نور ارگانیک (OLED) جهان را در آخرین نمایشگاه تجاری در ایالات متحده در تلاش برای هدف قرار دادن بازار تلویزیون‌های ممتاز در آمریکای شمالی به نمایش گذاشته است.

ال‌جی الکترونیکس از مجموعه تلویزیون‌های 97 اینچ OLED خود یا OLED evo Gallery Edition در نمایشگاه طراحی و نصب لوازم الکترونیکی مصرفی (CEDIA) 2022 در دالاس تگزاس رونمایی کرد.

این غول لوازم الکترونیکی مصرفی کره جنوبی برای اولین بار از تلویزیون 97 اینچ OLED در نمایشگاه تجارت الکترونیک IFA 2022 که ماه گذشته در برلین آلمان برگزار شد، رونمایی کرد.

در نمایشگاه CEDIA 2022، ال‌جی تلویزیون Flex، اولین نمایشگر بازی OLED قابل خم شدن جهان، و نمایشگر LG StanbyME متحرک را به نمایش گذاشت.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که با جدیدترین خط تولید، قصد دارد رهبری خود را در بازار تلویزیون‌های ممتاز در ایالات متحده مستحکم کند، زیرا انتظار می‌رود تقاضای بالایی در فصول خرید عمده در ایالات متحده، مانند جمعه سیاه در نوامبر و کریسمس، وجود داشته باشد.

تولیدکنندگان تلویزیون تلاش خود را در بخش گران‌قیمت‌تر و سودآورتر دوبرابر کرده‌اند؛ یعنی جایی که تقاضا نسبت به رده‌های بودجه کمتر کاهش یافته است.

در بخش تلویزیون‌های OLED، ال‌جی با فروش 1.69 میلیون دستگاه در نیمه اول، که حدود 62 درصد از کل محموله‌های جهانی OLED را تشکیل می‌دهد، جایگاه اول ثابت خود را حفظ کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید